آمریکا و متحدانش قدرت مقابله با مبارزان جمهوری اسلامی ایران را ندارند


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898996

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا و متحدانش قدرت مقابله با مبارزان جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز (10 شهریور) در آئین صبحگاهی نیروهای مسلح استان ایلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه مردمی که در اربعین امسال حماسه ساختند و تمام توان خود را برای تکریم و احترام به شیفتگان امام حسین (ع) و با حضور جهادی و میدانی خود به کار گرفتند از جمله استاندار محترم، معاونین و مدیران، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و همه دستگاه هایی که نقش میدانی داشتند، تکرار می کنم.

کریمی تبار گفت: در اربعین امسال همه سر کار بودند، حرکتی مستمر و شبانه روزی در استان صورت گرفت که آبروی استان را به مرز استان های مهران و ایلام برای جذب و جذب زائران اربعین حسینی رساند. در سال های آینده

وی با بیان اینکه اربعین زیبایی خاصی پیدا کرده و پیشروی به هفته دفاع مقدس از جلوه های زیبای آن است، گفت: هفته دفاع مقدس آمادگی و آزمون رزمی را برای نیروهای مسلح ما به ارمغان آورده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی قدرت جمهوری اسلامی را درک کرده اند و نقش حراست مقدس ما به آنها آموخته است که نه آمریکا و نه هم پیمانان آنها قدرت مقابله با رزمندگان جمهوری اسلامی را ندارند. ایران و اگر بخواهند می توانند اشتباه کنند باید حداقل 2 هزار کیلومتر با مرزهای جغرافیایی ما فاصله داشته باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: آنها متوهم، فریب خورده و نادان هستند، بازی می کنند و اغتشاش ایجاد می کنند و نمی فهمند که تلاش کرده اند پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را پایین بیاورند. کورکورانه دنبال تبلیغات دشمن می روند.» سعی کردند چادرهای خواهران محجبه را کف خیابان بگذارند و آنها را مثل خودشان بی حجاب کنند.

وی گفت: کسانی که بدون تحلیل و تدبیر چشم و گوش خود را بستند، مساجد را هتک حرمت کردند و به آتش کشیدند، این افراد در بین مردم ایران اسلامی جایگاهی ندارند و دلم به فریب جوانان و نوجوانان فریب خورده می زند که کورکورانه پیروی می کنند. تبلیغات دشمن در خیابان می سوزد و بیت المال را ویران می کند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: مردم ما حسین(ع) که اربعین به آنها درس وفاداری داد و این دوران بیداری و آگاهی و تجدید میثاق با سید و سالار شهیدان است، در برابر آن دسته از زیردستان دشمن و فریبکاران. حق را از باطل تشخیص نده. ایستاده اند، اما باید با بصیرت، تبیین و آگاهی از دشمن جدا شوند. اینها برادران و خواهران ما هستند و باید به آنها پی برد.

کریمی تبار گفت: این حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه در اربعین که منجر به تامین امنیت کف خیابان برای اقامه نماز مردم و امنیت مردم شد، یکی از زیبایی های اربعین امسال ما بود. شهریور سال 59 انقلاب ما را تا اینجا پیش برد و استکبار جهانی را به تعظیم واداشت. امروز هم پاسدار نظام و انقلاب است. حرکات آن را قدرتمند خواهد کرد.

وی از تمامی نیروهای بسیجی و انتظامی و نظامی مرزبانی که صبورانه و با آرامش حاضر به صدمه دیدن هستند اما آسیبی نمی بینند و برای هدایت فریب خوردگان دشمن تلاش می کنند تقدیر کرد.

امام جمعه ایلام گفت: روز جمعه بعد از نماز جمعه نیروهای حزب الله در کف خیابان نشان داده می شوند و این فریب خوردگان می فهمند که در مقابل جماعت حزب الله عددی نخواهند بود و به دست خواهند آورد. آگاهی لازم

کریمی تبار در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا سربازی شایسته برای مقام معظم رهبری و امام زمان (عج) باشیم و این اتفاقات درس و تمرینی برای آماده شدن برای جهاد در رکاب دنیاست. اصلاح طلب

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید