بشریت مدیون شهدای مقاومت است/ آمریکا در منطقه به قدرت رسید از متحدانش دریغ نکرد


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805263

اکبری بابیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم و مقاومت نبودند با آمریکا روبه رو نمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، حسین اکبری معاون فرهنگی سپاه قدس در مراسم ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم که شامگاه 12 بهمن ماه در مصلی قدس برگزار شد، گفت: با توجه به نسل از شهدای همه شهدا و خانواده ها به جانبازان و همه رزمندگانی که در این سفر شرکت کردند، افتخاراتی را آفریدند که برای همیشه در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد.

رفیق حاج قاسم گفت: «اگر انقلاب اسلامی و آمریکا نبود، آمریکا دنیا را گرفته بود و مانند فرعون وقت حتی به اروپا و چین و روسیه هم رحم نمی کرد. میلیون ها نفر و به همدیگر رحم نمی کنند و آمریکا و فرانسه برای رسیدن به اهدافشان به متحدان خود رحم نمی کنند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت شناخته می شود، گفت: خانواده های شهدا رفتند و به دنیا گفتند که همه مظلومان دنیا می توانند از خودشان دفاع کنند. عزت، استقلال و عظمت پشت سنگر مقاومت و این تنها به جهان اسلام محدود نمی شود و این پیام فراتر از جهان اسلام صادر شد.



اکبری بابیان اینکه اگر جبهه مقاومت نبود سال ها و قرن ها شاهد خونریزی و غارت اموال مسلمانان بودیم، گفت: انسان اسطوره و بزرگ است اما این اسطوره یاران و موانعی دارد که همان اولیاء الهی است. رفقا و ولایت وکیل.



دبیر مجمع اسلامی بیداری جهانی تاکید کرد: امام و امت باید با هم باشند. جایی که امت محقق نمی شود، وعده های خدا محقق نمی شود. و امام وفای به وعده های الهی است، مایه افتخار است که امروز شهدای ما در این برهه زمانی توانستند امنیت مردم را تامین کنند، دنیا مدیون شهدای مقاومت است، اگر مدافعان حرم مقاومت نمی کردند، آمریکا و داعش این شانس را خواهد داشت که مشخص شود چه اتفاقی افتاده است. اما عظمت اسلام و ذلت دشمنان را دیدیم.



وی خاطرنشان کرد: اسرائیل زمانی مدعی فتح سرزمین های اسلامی بود، اما اکنون اسرائیل دور خود دیوار کشیده و بسیار نگران است که اقدامی انجام دهد و حزب الله واکنش نشان دهد، امروز آمریکایی ها سعی دارند از فروپاشی داخلی خود جلوگیری کنند.



اکبری گفت: خداوند با جمهوری اسلامی آمریکا را ذلیل می کند و با حزب الله اسرائیل را ذلیل می کند و با مدافعان حرم آمریکا و داعش را ذلیل می کند و با یمن عربستان را ذلیل می کند، خداوند برتری سجیل را بر یاران فیل در این میدان ها نشان می دهد. خداوند نشان می دهد که هر جا با وعده های الهی وارد میدان شد پیروز می شود حتی با جمعیت کم.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دنیا به طور جدی با برچیده شدن نظم نوین آینده مواجه است، گفت: برای موفقیت بیشتر باید به وحدت و وحدت اسلامی دست یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید