مقاومت اسلامی آمریکا و متحدانش را خواهد کشت


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896299

آیت الله عابدینی گفت: مقاومت اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود، نفس آمریکا و همپیمانانش را می‌گیرد و به زودی بیرون راندن آمریکایی‌ها و یارانش از منطقه که دستور رهبری است، انجام می‌شود. کاملا متوجه شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی (ص) برگزار شد، ضمن اشاره به سالروز حمله به برج های دوقلوی آمریکا در 11 سپتامبر، گفت: این یک نقشه، ترفند و ترفندی که سران مستکبر صهیونیستی آمریکا ایجاد کردند، این کار برای بهانه گرفتن و حمله به کشورهای اسلامی انجام شد، هدف آنها ایران اسلامی بود و به کشورهایی مانند ایران، عراق، افغانستان و کشورهای دیگر حمله کردند.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: آمریکایی ها از آن زمان تاکنون از این حرکت بی بهره اند و هر روز به فروپاشی و افول خود نزدیک می شوند و طبل خالی ای که بودند الان طبل خالی هم نیست اما خب نمی کنند. دیگر آن شهرت و اقتدار را داشته باشند

وی افزود: مقاومت اسلامی هر روز قوی‌تر می‌شود، نفس آمریکا و همپیمانانش را می‌گیرد و به زودی بیرون راندن آمریکایی‌ها و متحدانش از منطقه که دستور رهبری است، به طور کامل انجام می‌شود. متوجه شد.” “


ملکه انگلیس و متحدانش مسئول کشتار هزاران انسان بی گناه در سراسر جهان هستند

وی تصریح کرد: انگلیس با ملکه انگلیس و یارانش از کشتار هزاران انسان بی گناه در کشورهای مختلف جهان حمایت کرد و افراد زیادی توسط این مرد و یارانش کشته، بی خانمان، مجروح و آواره شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: غرب مدعی دموکراسی بلافاصله پس از مرگ ملکه انگلیس پسر 70 ساله او را به عنوان پادشاه معرفی کردند و واقعا برای مردم انگلیس ارزشی قائل نیستند. این انگلیسی حق رای دارد یا نه. ، زیرا این تصمیمی بود که آنها باید می گرفتند و پسر به جای مادرش پادشاه شد.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: این سرنوشت کسانی است که در دنیای توحش زندگی می کنند، در برخی سال ها حتی بیش از یک انتخابات داشته ایم، آن وقت غرب و انگلیس برای ما مدعی دموکراسی هستند. پس باید توجه کنیم و ببینیم که دشمنان ما از نظر اصطلاحات و ادبیاتی که به نام دموکراسی به کار می برند چقدر عقب مانده اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرمودند که دو خصلت و اخلاق است که اگر آن ها را نداشته باشد، در پیشگاه خداوند عملش پذیرفته نمی شود و این دو خصلت، تقوا و اخلاص است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: انسان باید عمل خود را بر اساس تقوا انجام دهد و انگیزه هایی مانند قوم، قبیله و یا انگیزه های دیگری برای انجام یک عمل نداشته باشد، اما باید بگوید من این عمل را انجام می دهم چون به تقوا نزدیک است.

آیت الله عابدینی گفت: اگر تقوا در کار ما نباشد، همه کار ما آفتی می شود که نمی توانیم با آن مقابله کنیم. خداوند در آیه 27 سوره مائده فرمود: «خداوند اعمال اهل تقوا را نمی پذیرد».

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: اگر اخلاص نباشد کار به نامردی و ریا و دروغ آلوده می شود و زیبایی و صفا را از کار می گیرد و اگر اخلاص نباشد. بین حلال و حرام و راست یا دروغ بودن آن فرق نمی گذارد.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی و آیت الله اشرفی اصفهانی افزود: این روزها سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله طالقانی آن عالم مبارز و مجاهد است و این می طلبد که به همبستگی و سخنان حضرت آقا فکر کنید بیایید همبستگی را به یاد بیاوریم.

وی ادامه داد: محل شکل گیری این همبستگی و جمع شدن دل ها، نماز جمعه است و در طول هفته نیز اقامه نمازهای مشترک در مساجد مختلف می تواند محل اتحاد و همدلی باشد و امیدواریم از این ظرفیت های بزرگ استفاده شود. جدی تر.”


سینما نقش موثری در ارتقای فرهنگ جامعه و تحکیم روابط خانوادگی دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به روز ملی سینما گفت: سینمایی که ارائه می دهیم در مجموع هنر، صداوسیما، تلویزیون و همه ظرفیت های رسانه ای و سینمایی در کنار هم قابل مشاهده است. امام خمینی (ره) در خصوص این فضا فرمودند: سینما یکی از مراکز تعلیم و تربیت در دنیا محسوب می شود و این آموزش برای همه اقشار است.

امام جمعه قزوین افزود: سینما در حوزه آموزش رسالت خطیری دارد. هرکس فیلم می بیند باید به افکارش جهت دهد و سطح فرهنگی جامعه را بالا ببرد و افکار و اندیشه ها را بیدار کند.

وی بیان کرد: مردم ما برنامه های تلویزیونی زیادی را دنبال می کنند و باید برنامه های تلویزیونی به گوش مردم رسانده شود و همواره شاهد حل مشکلات اجتماعی و خانوادگی باشیم و در ارتقای فرهنگ دینی و تحکیم روابط خانوادگی، تربیت نسل جوان و جوانان موثر باشیم. همه این مشکلات..

انتهای پیام/ 1300

دیدگاهتان را بنویسید