اتحاد مردم در حماسه 18 دی، تفاله های دشمن را به زباله دان تاریخ انداخت/ ضرورت تبیین جهاد برای افشای نقشه دشمن


ساعت: 14:31
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920632

حجت الاسلام احمدپور گفت: مردم ایران اسلامی در حوادث اخیر ثابت کرده اند که با همراهی نکردن با معاندین از نظام و انقلاب اسلامی خود در برابر توطئه ها حفاظت و دفاع خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم ترسو و طمع در شورای اسلامی در آستانه 18 دی در گفتگو با صبح توس; وی گفت: قیام 88 واقعاً قیام گسترده و گسترده ای بود که توسط دشمنان اسلام، استکبار جهانی و دولت های غربی که واقعاً تلاش کردند به نظام اسلامی لطمه بزنند اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: قیام 88 با طرح های ویژه ای که دشمن در این زمینه تدارک دیده بود به مدت 8 ماه دنبال شد، کار دشمن در این جریان به منظور براندازی و با جنگ نرم تمام عیار ردیابی شد. این شورش که از طریق برخی کشورهای غربی تحت عنوان انقلاب رنگی معروف و محبوب است، انجام شد، این شورش برنامه ریزی شده بود.

فتنه 88 تلاشی برای حمله به اعتقادات مذهبی بود

نماینده خواف و رشتخوار در شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 به این فکر افتاد که در ایران اسلامی با کمک یاران و عوامل خود و با تمام ابزاری که در اختیار داشت، همین کار را انجام دهد. در این راه کمک گرفت، دشمنان با حمله به اعتقادات دینی در این فتنه سعی در تضعیف اعتقادات مردم داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعرض به اعتقادات دینی، استفاده از املاکی نیز در این منطقه صورت گرفت که در این حادثه نقش داشتند و بسیار تلاش کردند تا نظام اسلامی را به دردسر بیاندازند و از طریق اغتشاشات تخریب اموال عمومی مردم، علاوه بر تعرض به اماکن مذهبی مردم از جمله نمادهای عاشورا و عوامل دیگر، آنچه دشمن در این زمینه انجام داد و از همه ابزار خود برای ایجاد مشکل برای جامعه اسلامی استفاده کرد. و در اجرا و اجرای نتیجه تفکر خودش.

اتحاد مردم در حماسه 18 دی، تفاله های دشمن را به زباله دان تاریخ انداخت.

حجت الاسلام احمدپور در ادامه با اشاره به نقش 18 آذر در سرکوب فتنه 88 خاطرنشان کرد: در 18 آذر آنچه گذشت، مردم ایران اسلامی که تحت تأثیر اسلام هستند و دل و فکرشان اعتقادات دینی است به میدان آمدند. وقتی احساس کردند که دشمن به مقدسات آنها حمله کرده است، متوجه شدند که دیگر سکوت در این زمینه جایز نیست و در نتیجه نهضت انقلابی سراسر ایران اسلامی را فرا گرفت و در نتیجه نهضت نهم را فرا گرفت. روزی که مردم یکپارچه برخاستند و تفاله ها دشمن را به زباله دان تاریخ انداختند و دوباره به دشمن اعلام کردند که همیشه از نظام در برابر انقلاب و اسلام و اندیشه های مقدس و دینی خود دفاع خواهند کرد.

حضور جمعی از مردم در حماسه 18 آذر، پاسخ دندان شکنی در برابر دشمنان بود

وی در ادامه نقش موثر رهنمودهای مقام معظم رهبری را در این تبیین فتنه 88 برشمرد و تصریح کرد: 18 آذر واقعه بسیار فرخنده و ارزشمندی بود و به همین دلیل مقام معظم رهبری هم در بیانات خود و هم در سخنان خود از حماسه 18 دی قدردانی کردند. با بیانات متعددی که مکرراً اعلام کردند هرگاه مردم احساس کنند نظام اعتقادی و ارزشی اسلامی در خطر است، خود به خود وارد صحنه شده و پاسخی وحشیانه به دشمنان خواهند داد.




مردم در حوادث اخیر دست بر سینه دشمنان زدند

یکی از اعضای کمیته آموزش و پرورش شورای اسلامی نیز گفت: مردم ایران اسلامی امروز و در آستانه نهمین سالگرد تاسیس شورای اسلامی این کار را تکرار کردند و به نوعی در مقابل توطئه های دشمن، علیه مردم خود را نشان دادند. نقشه های منافقین و استکبار جهانی که هنوز هستند، از انقلاب و نظام خود دفاع خواهند کرد و با دو سه ماه اخیر همراهی نکردن با شورشیان و پاسخگویی در سینه دشمن، ثابت کردند که دفاع خواهند کرد. نظام و انقلاب آنها در این زمینه.

نماینده مردم ترسو و طمع در شورای اسلامی در پایان به سوال تبیین جهاد اشاره و تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال نشان دادن چهره دلسوزانه به مردم ایران اسلامی است. امروز همه کسانی که نقش و تریبون دارند در اختیارشان است، بله باید موضوع جهاد را برای تبیین داشته باشند، یعنی باید وقایع انقلاب، اتفاقاتی که در کشور ما می افتد و … توطئه هایی که دشمنان اسلام و انقلاب با آگاه کردن مردم از این توطئه های دشمن به دنبال اجرای این توطئه ها هستند نقشه های دشمن را آشکار کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید