راه شهید صدوقی ادامه دارد اما دشمنانش به زباله دان تاریخ رفته اند


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879784

حجت الاسلام قوامی گفت: امروز چهل سال از شهادت شهید صدویی می گذرد و در این مدت راه این شهید والامقام ادامه داشته اما دشمنانش نابود شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی از اساتید حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در مسجد حظیره یزد اظهار داشت: شهدای هفت تیر در مسجد حظیره یزد در حال برگزاری است. منافقین در ایران 17 هزار انسان بی گناه را کشتند اما امروز آنها منافق هستند نه صدام و حتی منافقین را از پادگان اشرف در عراق بیرون کردند و کار به جایی رسید که حشدالشعبی سرود سلام فرمانده را در همان جا خواند. پادگان.

وی افزود: راهی که داعش در سال های اخیر در پیش گرفت، چهار دهه پیش توسط منافقین دنبال و پایه گذاری شد.

قوامی گفت: امروز مردم ایران در صحنه ایستاده اند و این مقاومت را تزریق کرده اند و در زمین و در سایر ملت ها حضور دارند.

وی بیان کرد: شهید صدوقی یکی از چهره های شاخصی است که در روزهای انقلاب خدمات زیادی انجام داد و امروز نامش در سایر استان ها و شهرستان های کشور بلند و شناخته شده است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید صدوقی فقرا را دستگیر کرده و آثار برخی از خدمات وی هنوز وجود دارد.

قوامی تاکید کرد: شهید صدوقی به معنای واقعی نماز خواند و سرانجام در محراب نماز به شهادت رسید. در واقع شهادتی بود بر رزق و روزی که خداوند به او داده بود.

وی گفت: هیچکس نباید ناامید باشد و باید بدانیم که باب شهادت هیچ گاه بسته نمی شود، لذا گاهی در دوران پیری شهادت به دست انسان داده می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: امام خمینی (ره) پس از شهادت شهید صدوقی دو مدال به ایشان دادند. مدال اول این بود که می گفت وکیل هستم و مدال دوم این بود که امام در مورد شهید صدوقی می گفتند که او یار محرومان و مستمندان است.

قوامی افزود: چهل سال از شهادت شهید صدوقی می گذرد و در این مدت راه این شهید والامقام ادامه دارد اما دشمنان وی نابود شده اند.

وی تاکید کرد: چهل سال از شهادت شهید صدوقی می گذرد و چهل سال بعد مردم، مسئولان و نخبگان گرد هم می آیند تا یاد و خاطره شهادت این شهید بزرگوار را گرامی بدارند که نشان از زنده بودن این شهید دارد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز در شرایطی هستیم که ابرقدرت های دنیا را سرنگون کرده و هژمونی آنها را شکستیم و امروز دیگر ابرقدرت نیستند.

قوامی گفت: پهپادهای آنها را در هوا شلیک می کنیم، تفنگداران دریایی آنها را در دریا دستگیر می کنیم و موشک هدایت شونده را به سمت عین الاسد پرتاب می کنیم.

وی افزود: در این سال ها دشمنان ایران ضعیف شده اند و کسانی که روزگاری یک نیرو بودند اکنون ذلیل شده اند و اسلام به زودی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید