دشمن پایتخت های کشور را هدف قرار داده است/ اتحاد و همدلی مردم رمز پیروزی بر استکبار است


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902328

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی گفت: دشمن پایتخت کشور را هدف قرار داده است و از سوی دیگر برای خنثی سازی توطئه ها باید از فرصت هفته وحدت برای تبیین دستاوردها استفاده کرد. و اتحاد و همدلی بین مردم را تقویت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و نماینده مجمع نمایندگان استان ایلام در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز دشمن با تمام توان به میدان آمد تا با ملت ایران دشمنی کند و از هر ابزاری استفاده کند و اکنون دشمن با استفاده از جنگ شناختی و هدف قرار دادن اقوام افکار تجزیه طلبانه را در کشور عزیزمان گسترش می دهد و ما باید قوی تر از آن عمل کنیم. گذشته در این منطقه تا در دام تاکتیک های دشمن نیفتد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ شناختی و جنگ روایتی قرار داریم، افزود: امروز میدان نبرد در جنگ نرم و عملیات روانی است و هر قدرتی که بخواهد اذهان را تسخیر کند، اگر نتوانیم قانع‌کننده‌ترین روایت‌های نشریات ما را خلق کنیم، پیروز می‌شود. کشور جنگ را شکست داد و اگر بهترین روایت را داشته باشیم با قدرت رسانه ای خوب پیروز خواهیم شد.

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در شورای اسلامی ادامه داد: نقشه دشمنان برای ضربه زدن به پایتخت کشور که شامل نسل جوان، نخبگان کشور اعم از هنرمندان و اصحاب رسانه است. می تواند اهداف خود را بدون حداقل هزینه در جامعه القا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در عرصه هنر و رسانه قوی باشیم و از ظرفیت نخبگان در عرصه هنر و رسانه بیشتر استفاده کنیم. اتفاقات اخیر وارد یک جنگ داستانی بسیار قوی شده است و اینجاست که همه شما باید وارد میدان شوید تا در جنگ شناختی دشمن پیروز شوید.

فلاحی بیان کرد: در هفته وحدت هستیم که یادآور وحدت، یکپارچگی و یکپارچگی مردم ایران است که در طول سالیان گذشته بر دشمنان و پیروزی های بسیاری پیروز شده اند.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی تصریح کرد: اتحاد و همبستگی مردم ایران به رهبری مقام معظم رهبری رمز پیروزی در برابر دشمنان است و باید ارزش های انقلاب اسلامی را منتقل کنیم. به نسل های آینده ادامه دهنده راه شهدا.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید