همدلی، اتحاد و استقامت رمز پیروزی جبهه مقاومت است/ در روز قدس حمایت از فلسطین را فریاد می زنیم.


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835086

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه مقاومت در سال های اخیر به پیروزی های چشمگیری دست یافته و رمز آن همدلی، وحدت و ایستادگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با دو هدف ایجاد شد، افزود: پایان سلطه غرب در منطقه و جهان اسلام یکی از آن دلایل و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی و حفاظت از فلسطین است. آزادی مورد دوم است.»



وی با اشاره به مقاومت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران پس از آن خاطرنشان کرد: ایران آغاز شکل گیری این جبهه است.

ذوالفقاری یادآور شد: جبهه مقاومت در فلسطین جهاد اسلامی و حماس، در یمن گروه انصارالله، در عراق بسیج مردمی و حزب الله لبنان و همچنین در افغانستان گروه فاطمیون و گروه زینب در پاکستان از جبهه مقاومت هستند. .

وی ادامه داد: جبهه مقاومت در مبارزه با گروه تروریستی داعش نقش موثری داشته و همه گروه های فعال در جبهه مقاومت به دستاوردهای بزرگی دست یافته اند و دلیل آن وحدت است. در جای تنگ قرار دهید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری شکست داعش در سوریه را یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت محقق شده است.

ذوالفقاری افزود: پیروزی غزه در جنگ های 22 روزه و 11 روزه یا پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه از دیگر دستاوردهای جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم فلسطین تنها راه پیروزی را اتحاد، همدلی و مقاومت می دانند، گفت: محور مقاومت می تواند به پیروزی فلسطین و خروج صهیونیست ها از این منطقه منجر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر حرم چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: آمریکا هیچ گاه به قول خود مبنی بر حمایت از کشورهای دیگر عمل نکرده است.

وی تاکید کرد: در جنگ اوکراین شاهد بودیم که اگرچه این کشور یکی از متحدان آمریکا بود، اما نه از سوی آمریکا و نه حتی کشورهای اروپایی حمایت شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: عدم حمایت آمریکا از همپیمانان خود باید درس عبرتی برای کشورهای دیگر از جمله ایران باشد، زیرا برخی از افراد در داخل کشور معتقدند که باید با ایران ارتباط برقرار کرد. ایالات متحده اثرات مثبتی دارد، اما تجربه در طول سال ها، کشورهای دیگر از جمله اوکراین نشان داده اند که ایالات متحده هرگز قابل اعتماد نبوده و از متحدان خود حمایت نکرده است.

وی با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: فلسطین امروز نیازمند حمایت است و باید این احساس را به آنها بدهد که از حمایت مردم جهان، مسلمانان و به ویژه ایران برخوردار هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده اند که جای تاسف دارد.

وی گفت: در این شرایط و با توجه به اینکه وحدت در جامعه فلسطین ایجاد شده است، مردم ایران باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس روحیه و اعتماد به نفس گروه های فلسطینی را بالا ببرند.

ذوالفقاری گفت: مردم مظلوم آن کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از فلسطین می توانند تا بازگشت آوارگان فلسطینی به مقاومت خود در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه دهند و جهان را به برگزاری همه پرسی در مورد فلسطین دعوت کنند. سرزمین های اشغالی و تعیین مسئولیت های آنها.«فلسطین به مبارزه با ساکنانش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید