روز جهانی قدس فریاد مردم فلسطین برای جنایتکاران صهیونیست است/ شکست اسرائیل مستلزم اتحاد همه کشورهای مسلمان است


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834824

ائمه جمعه و جماعت اهل سنت خراسان شمالی تاکید کردند؛

سرزمین فلسطین به دلیل وجود مسجدالاقصی، اقامتگاه و بعثت پیامبران الهی، قبله اول مسلمانان و جایگاه معراج آسمانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار است. این سرزمین مقدس بیش از 6 دهه است که به طور وحشیانه توسط صهیونیست ها اشغال شده و از جنایت علیه ساکنان اصلی آن دریغ نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی و حامیان بین المللی آن با افزودن بر ابعاد و عمق جنایت علیه مسلمانان، شرایطی را به وجود آوردند که آرمان فلسطین به فراموشی سپرده شد.

خیانت و همراهی برخی از سران عرب با نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل نیز مصیبت مضاعفی بر امت اسلامی به ویژه ملت مظلوم فلسطین بود.

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از آرمان فلسطین و به ویژه احتیاط و دوراندیشی ایشان در ترویج و اسلامی سازی مبارزه با رژیم صهیونیستی و به ویژه تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان دن قدس، چراغ امید در جوامع اسلامی. ایجاد کرد که امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از حضور ملت ها در صحنه تظاهرات قدرت علیه رژیم صهیونیستی، با ظهور بیداری اسلامی، زمینه های لازم برای آزادی قدس شریف فراهم شده است.

در واقع پیروزی‌های پی در پی امت اسلامی در برابر نظام سلطه و صهیونیسم جهانی را می‌توان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه نتایج بیداری اسلامی در ارتباط با روز جهانی قدس و پیامدهای آن به‌طور معنادار جستجو کرد.


روز جهانی قدس فریاد مردم فلسطین برای احقاق حقوق جنایتکاران صهیونیست است

امام جمعه یکه سعود از شهرستان های راز و جرگلان در گفتگو با عصرترک گفت: روز جهانی قدس روز فریاد زدن حقوق ملت فلسطین است که سال هاست توسط نیروهای جنایتکار صهیونیستی به ناحق سرکوب شده اند. “

آخوند رحیم صمدی گفت: در این روز تاریخی که روز قدس خمینی (ره) نامیده ام، همه ما وظیفه شرعی داریم که مسئله قدس را فراموش نکنیم و با حضور در راهپیمایی به مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم که ایران همیشه خواهد بود. حمایت شما

وی با اشاره به حملات وحشیانه اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی گفت: امروز اسرائیل با بی شرمی جنایات بزرگی را در بیت المقدس مرتکب شده و به جنایات خود با کشتار و مجروح کردن روزانه تعدادی از مظلومان ادامه می دهد.

وی افزود: مردم مسلمان جهان در روز قدس باید برای انزجار از رژیم منحوس اسرائیل و حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جمعه حضور باشکوهی داشته باشند.

صمدی با بیان اینکه مسلمانان هرگز رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی شناسند، گفت: قدس متعلق به کل اسلام و ملت فلسطین است و به پایتخت استکبار جهانی تبدیل نخواهد شد، لذا مسلمانان در قبال قدس پاسخ قاطعی به جسارت دشمنان خواهند داد. روز.”


9e7cce01 d74a 49f5 bc5f cc0532cc59a7 خبر خاکستری


شکست اسرائیل مستلزم اتحاد همه کشورهای مسلمان است

امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیاء بجنورد در گفت و گو با عصرترک اظهار داشت: مردم بی دفاع فلسطین دفاع کنند و صدای مظلومیت این مسلمانان را در برابر جهانیان بلند کنند.

عطا آهوند داوری گفت: در واقع بر همه مسلمانان لازم است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و جنایات کودک کشی و رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کنند.

آخوند داوری افزود: پیش بینی می شود امسال با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و کشتارهای ناجوانمردانه اسرائیل در منطقه، مردم در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که همواره جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است، گفت: کشورهای اسلامی باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، اختلافات خود را کنار بگذارند و با اتحاد علیه اسرائیل غاصب به همه چیز پایان دهند. نقشه های شیطانی این رژیم کودک: «پول نقد و غارت را خنثی کنید.


4df8af7d dc04 4982 93ff 2bd2deb2a5eb خبر خاکستری


روز قدس روز دفاع از ارزش های اسلامی است

امام جماعت مسجد حنفی اهل سنت بوینورد گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنانی است که تمام برنامه‌شان تسلط بر مسلمانان است.

روحانی الله یار درخشان گفت: قدس متعلق به تمام امت اسلامی و مردم فلسطین است و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بر عهده همه مسلمانان جهان است زیرا بر اساس آموزه های اسلامی، مسلمانان در قبال خودشان نیز مسئول هستند. سرنوشت

وی افزود: در واقع با برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و اعلام همبستگی با مردم بی دفاع فلسطین، مظلومیت آن را به جهانیان اعلام و از ارزش های اسلامی که دشمن سعی دارد مسلمانان را نسبت به آن بی تفاوت کند، دفاع کرد.

وی گفت: اگر در کشور وحدت وجود داشته باشد، همه توطئه های دشمنان خنثی می شود. به خود نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با اسلام مشکل دارند نه شیعه و سنی، تصریح کرد: دشمنان با مبانی اسلام و قرآن مشکل دارند و اگر امروز در دنیا به مسلمانان ظلم شود هزاران فلسطینی به دلیل اختلافات آواره خواهند شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید