ماهیت انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم است/ فریاد بر سر اسرائیل کار را برای جنایتکاران این رژیم سخت می کند.


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834813

حجت الاسلام صدوقی گفت: با توجه به جنایات روزافزون رژیم اشغالگر قدس، مردم باید این ظلم را برای دفاع از مظلومیت فلسطین دور هم جمع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد صدوقی یادگار آیت الله صدوقی سومین شهید محراب در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با دعوت از مردم یزد برای حضور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: مبارزه با استکبار و ظلم باعث شده است. همیشه یکی از آرمان های مردم ایران بوده است.«این آرمان در بهمن 57 منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام صدوقی افزود: مظلومیت و استکبارستیزی مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره قوی بوده است تا جایی که حمایت از مظلومان ماهیت انقلاب اسلامی را رقم زده است. “

یادگار شهید صدوقی گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم یکی از توصیه های دین مبین اسلام و پس از انقلاب اسلامی با ذوق و درایت امام خمینی (ره) در پیکر این نظام تجلی یافت و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی را قدس نامید.

وی با اشاره به تمرکز و اهتمام رهبر معظم انقلاب به موضوع فلسطین گفت: امسال حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است. بگذارید مردم با هم این ظلم به فلسطین را فریاد بزنند.

حجت الاسلام صدوقی گفت: وحشی گری و جنایت رژیم صهیونیستی امروز مختص فلسطین نیست و این را می توان در کشورهای منطقه مشاهده کرد که داعش یکی از آنها بود و از نقشه دلاوری های شهدایی چون حاج قاسم محو شد. سلیمانی…”

نوه شهید آیت الله صدوقی با اشاره به کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور اذعان داشت: در دنیای امروز یک عمل سیاسی می تواند در تایید یا درهم شکستن افکار عمومی دنیا موثر باشد و افکار عمومی در قبال جنایات مردم سکوت کنند. رژیم صهیونیستی می توانند راحت تر به هدف شوم خود برسند، بنابراین غوغای مردم جهان از رژیم صهیونیستی کار را برای آنها سخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید