اتحاد و همدلی مقدمه ای برای پیروزی جهان مظلوم بر دشمنان آن است

زمان: 11:30
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1777968

رئیس نهاد نمایندگی رهبران در دانشگاه های لرستان:

حجالاسلام خاتمی گفت: وحدت و همدلی مقدمه پیروزی مستضعفان جهان بر صاحبان طلا و قدرت و دشمنان وحدت امت اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجالاسلام حبیب خاتمی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک ، با اشاره به ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) اظهار داشت: در روزهای بین دو گزارش از ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) الله علیه) هفته وحدت که وحدت و دوری از تفرقه وظیفه الهی است.

وی افزود: محور و مدار وحدت رنگ و نژاد نیست ، نه طبقه و خانواده و نه ثروت ، بلکه دین الهی و کلام حقیقت است و بنابراین خداوند می فرماید: پراکنده نشوید.

رئیس نمایندگی رهبری دانشگاه لرستان گفت: به منظور توسعه و تعمیق وحدت بین مذاهب اسلامی ، لازم است نقش وحدت و همبستگی امت اسلامی در عصر حاضر تبیین و وحدت اسلامی در زندگی مردم تبیین شود. پیامبر اکرم و اهل بیت (ع)

حجت الاسلام خاتمی گفت: همچنین باید به تبیین توطئه استکبار و دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی ، تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در زمینه اسلام توجه شود. انسجام و وحدت ، خصومت و مبارزه با استکبار. “

وی خاطرنشان کرد: تبیین نظام ولایت فقیه و نقش آن در ترویج تعامل و وحدت اسلامی ضروری است و امیدواریم این همدلی مقدمه ای برای پیروزی مستضعفان جهان بر صاحبان طلا و دشمنان وحدت اسلامی.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید