دشمنان و بدخواهان نظام ما بی احساس هستند / در سایه همدلی مسئولان کشور مانع دشمنان می شوند.


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903803

سید محمدعلی گلاب زاده گفت: کسانی که در جامعه بیشتر آتش می زنند و اقدامات رسانه های معاند نشان می دهد که با ما همدردی نمی کنند. آنها سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند، هدفشان رسیدن به منافع خود و بیگانگانی است که از آنها تغذیه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدعلی گلاب زاده در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و تلاش مخالفان و سلطنت طلبان برای تجزیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام آرزوهای بدخواهان ملت ایران و دلبستگی آنها در همین موضوع خلاصه می شود که آنها می تواند کشور ما را چند تکه کند. خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان و در نهایت آنچه باقی می ماند تهران و برخی شهرهای مرکزی دیگر است، این مناطق در نقشه جهان جایی نخواهند داشت.

این مورخ کرمانی ادامه داد: مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران با این اقدام می خواهند هر زمان که بخواهند دیدگاه خود را بر سرزمینی بی جان و بی خیال اجرا و تحمیل کنند.

وی با اشاره به مطلب فوق گفت: علاوه بر این مقوله، برخی از جوانان ما مشکلات و مسائلی دارند که باید در مورد آنها صحبت کرد و وقتی با آنها صحبت می کنیم و از آنها توضیح می خواهیم، ​​می پذیرند و متاثر می شوند. ; بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و همدلی مشکلات جامعه را حل کنیم.

گلاب زاده با بیان اینکه تا کی باید شاهد باشیم که نیروی انتظامی که همواره برای حفظ امنیت مردم تلاش می کند در این حوادث کشته شود، اظهار داشت: وقتی مردم علیه یکدیگر قرار می گیرند آرامش یک جامعه سلب می شود و وقتی این اتفاق می افتد، در جامعه رخنه می شود و دشمن به راحتی می تواند از این رخنه نفوذ کند. پس باید به آن توجه کنیم.

این مورخ کرمانی تصریح کرد: کسانی که زمینه را برای آتش افروزی بیشتر در جامعه و اقدامات رسانه های معاند ایجاد می کنند نشان می دهد که با ما همدردی نمی کنند. سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند و اگر عزت ما را می خواستند بهتر عمل می کردند. هدف آنها دستیابی به منافع خود و خارجی هایی است که از آنها تغذیه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم فضایی برای خنثی کردن این رسانه ها و مردم ایجاد کنیم، چیزی جز همدلی در جامعه باقی نمانده و این جز با همت قدرت و گفتگویی که برای مردم است در جامعه شکل نمی گیرد. مردم باز می شوند و برای حل مشکلات مردم اقدام می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید