دشمنان نظام و اسلام با علم به موضوع و عملیات روانی می خواهند یکی از مسئولان را ساقط کنند و بر شما مردم مسلط شوند.

دشمنان نظام و اسلام با علم به موضوع و عملیات روانی می خواهند یکی از مسئولان را ساقط کنند و بر شما مردم مسلط شوند.

حجت‌الاسلام احمد علم الهدی در خطبه نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد، افزود: برخی از این جریان‌های مافیایی نشات گرفته از دستگاه‌های دولتی هستند که نیاز به شناسایی و رسیدگی همه دستگاه‌ها و نیروها دارند.

به گزارش ایرنا، وی در ادامه با بیان اینکه افزایش هزینه ها فشار زیادی بر مردم وارد کرده است، ادامه داد: در حالی که دولت درصدد کاهش تورم است، چرا تورم همچنان بالاست؟ و معیشت مردم متمرکز است؟ باید بدانیم که دلیل این افزایش ها در کشور خودمان است.

امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام و اسلام عملیات روانی را به راه انداخته و شیئی را به یکی از مسئولان اعلام کردند که با عناوین مختلف آن را از صحنه خارج کنند و بر شما مردم مسلط شوند.

علم الهدی علت برپایی عزاداری این ایام را شناخت مظلومیت امیرالمومنین (ع) دانست و ادامه داد: حکومت امام علی (ع) نسخه جامع حکومت در این نظام است. و نسخه حکومتی عدل علی (ع) است.

امام جمعه مشهد گفت: رهبری نظام نه تنها باید از عدالت امیرالمومنین(ع) پیروی کند، بلکه همه مسئولان باید این ویژگی را داشته باشند تا خدمت کنند و این عدالت باید در هدایت همه نیروها متجلی باشد. کشور و نظام».

علم الهدی با تسلیت خونریزی شیعیان در مسجدی در مزارشریف افغانستان، افزود: اهل بیت (ع) و شیعیانشان سرکوب شده اند.

وی با اشاره به مظلومیت امیرالمومنین علی (ع) ادامه داد: این روزها حساس ترین روزها و روزها از نظر یاد مظلومیت مولایمان علی (ع) است و مظلومیت این امام به خاطر عام است. جهل مردم، جهل و نادانی آنها.»

امام جمعه مشهد گفت: وقتی جامعه کور شد و علم مردم تنزل پیدا کرد دیگر به ارزش یک انسان بزرگ توجه نمی شود و زمینه همه ظلم ها و گونه ها و فسادها فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید