دشمنان در فضای مجازی با عملیات روانی و دروغ به دنبال انتقام هستند


ساعت: 21:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904020

کریمی گفت: دشمنان بدترین شکست ها را در دنیای واقعی متحمل شده اند و در فضای مجازی با عملیات روانی و دروغ به دنبال انتقام هستند و جوانان غیور این سرزمین قطعا آرزوهای دشمنان را به گور خواهند برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در دانشگاه اراک گفت: امام خمینی (ره) با تفکر عمیق و نگاه خردمندانه در کار خود پیش بردند. روحیه و تفکر بسیج انقلاب اسلامی را از تهدیدات بیمه کردند و با شاهکار بسیج راه را برای پیشرفت انقلاب و سازندگی تمدن اسلامی هموار کردند.

وی بسیج را نسخه غلبه بر مشکلات دانست و افزود: بسیج در افق گسترده ای حرکت می کند و تفکر بسیجی در کشور باعث شده مردم ایران از نیروهای قلابی نترسند و این چیزی است که مردم ایران را عزیز و سربلند کرده و بخشش کرده است. تفکر بسیجی یک عمل است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

سردار کریمی با بیان اینکه جوانان غیور ایران اسلامی با تفکر بسیجی توانسته اند قله های رفیع پیشرفت را در عرصه های مختلف فتح کنند، گفت: رمز موفقیت ملت ایران در شرایط سخت، عمل و تفکر است. بسیجی که باید در نقاط مختلف کشور طنین انداز شود

وی تاکید کرد: نهادینه شدن تفکر بسیجی در بین جوانان لازمه حرکت شتابان در گام دوم انقلاب است و دانش آموزان باید ایرانی قدرتمند با فرهنگ و روحیه بسیجی را محقق سازند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و انقلابی امروز به برکت حضور جوانان غیور و جوانان در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد، گفت: دشمنان از توان ملت ایران می ترسند و به همین دلیل موانع ایجاد می کنند و پرتاب می کنند. سنگ هایی که البته همه مردم و به ویژه نسل جوان جامعه از دسیسه های دشمنان آگاه هستند و به فضل الهی با حضور دانش آموزان در میدان برای دفاع از ارزش های اسلامی دشمن اقدام خواهند کرد. در جنگ شناختی و روایت های دروغین و فریبکارانه شکست بخورند.

وی گفت: دشمنان بدترین شکست ها را در دنیای واقعی متحمل شده اند و در فضای مجازی با عملیات روانی و دروغ به دنبال انتقام هستند و جوانان غیور این کره خاکی قطعا آرزوهای دشمنان را به گور خواهند برد.

سردار کریمی جنبش دانشجویی مبتنی بر یک موضوع محوری را یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: خوشبختانه بسیج دانشجویی تاکنون در این عرصه نسبتاً موفق عمل کرده است و برای ادامه راه باید این مهم ضروری باشد. با جذب جوانان با انگیزه تحصیلی به کار محقق شود

وی با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه، دانشجو و موضوع جهاد علمی بسیار مهم است، گفت: فضای دانشگاه باید منشاء تحول و زمینه ساز نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای پیشرو در عرصه توسعه علمی و دفاعی در جهان و منطقه است، گفت: وجود برکت مرجعیت دینی رمز موفقیت است. ایجاد دستاوردهای گوناگون و امروز بیانگر گام دوم نقشه راه آینده نظام اسلامی است. بسیج و دانش آموزان در این مسیر نقش اساسی دارند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به هویت ملت و آسیب رساندن به باور جوانان است که می توانیم این کار را انجام دهیم، تصریح کرد: ورود جدی به عرصه جهاد تبیینی یک ضرورت مهم است و جهاد تبیینی مردم و جوانان را از دسیسه های دشمن در جنگ شناختی نجات می دهد.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه نهادینه شدن جهاد تبیین و تداوم آن در بخش های مختلف یک ضرورت مهم است، گفت: مخاطبان اصلی این عرصه جوانان و نوجوانان هستند و باید تصویر مناسبی از واقعیت ها ایجاد کرد و حماسه های آن انقلاب باید گفته شود

وی تصریح کرد: نشان دادن الگوهای موفق برای جوانان از طریق جهاد تبیینی یک ضرورت مهم است و اساس جهاد تبیینی باید امید آفرینی و ترسیم آینده روشن ایران اسلامی باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت حضور جوانان با انگیزه و با نشاط پرچم جهاد علمی و پژوهشی در دانشگاه ها برافراشته شده است و از این رو دانشجویان نقش مهمی در میدان نبرد با دشمن دارند و تعیین کننده هستند. نبرد نهایی

در پایان این مراسم از زحمات و اقدامات آقایان ابراهیم پور اسماعیل و اسماعیل شریعت منش به عنوان مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید