جنگ امروز در فضای مجازی است/ دشمنان به دنبال تبلیغات و استثمار علیه جمهوری اسلامی هستند


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918211

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین مذهبی مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعاتی پیرامون مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین مذهبی مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعاتی پیرامون مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


جنگ امروز در فضای مجازی است

به گزارش شبکه خبری مرصاد، نماز سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم استان کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. و امام جمعه کرمانشاه به جای مسجد جامع.

آیت الله علما تصریح کرد: یکی از مشکلات کنونی کشور فضای مجازی است، امروز جنگ در فضای مجازی ادامه دارد و اخبار جعلی در این فضا منتشر می شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر در این فضای مجازی آغاز شده است، تصریح کرد: برای حل این مشکل باید همه دست به دست هم دهیم و این معضل را ریشه کن کنیم و این کار تنها بر عهده دولت یا نهاد خاصی نیست، بلکه به عهده همه است. وظیفه.”

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هرکس با خدا و قرآن رابطه دارد به این امور نمی پردازد پس باید مراقب بچه ها در این فضای مجازی باشیم و مراقب بچه ها باشیم تا به بیراهه نروند. .

آیت الله علما گفتند: برخی از افرادی که در اغتشاشات اخیر شرکت کردند فرزندان خودمان هستند که حسابشان جداست. کسانی که رهبر هستند و به دیگران جهت می دهند باید مورد توجه و مراقبت قرار گیرند.

وی در ادامه به اتفاقات پیش رو پرداخت و گفت: 4 آذر روز پژوهش و پژوهش است که روز مهمی است. چند سال پیش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این موضوع تاکید داشتند و اسلام نیز بر این موضوع تاکید دارد.

وی تصریح کرد: در اسلام روایات فراوانی درباره بصیرت، مدارا و تفکر وجود دارد. حداقل کاری که می توانیم در این زمینه انجام دهیم این است که عاقل باشیم.

آیت الله علما با اشاره به 26 آذر روز حمل ونقل افزود: کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند و در جاده ها حضور دارند حقشان است و باید قدردان آنها باشیم.

وی همچنین به سالروز شهادت مفتح در ششم آذرماه اشاره کرد و گفت: ایشان از اساتید معروف شهر قم بودند. قهرمانی با طرز فکر جنگجو که مردم به او اهمیت می دادند. این متفکر جلیل القدر بر وحدت دانشگاه و حوزه اصرار داشت.


جنگ امروز در فضای مجازی است/ دشمنان به دنبال تبلیغات و استثمار علیه جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهدای مرصاد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: ظهور انقلاب اسلامی در حالی بود که همه چیز مطابق بود. به معنای استکبار جهانی، غربی ها را خواب آلود کرد (به تعبیر مقام معظم رهبری) دریدن کردها و تحریم ها، ترور، زورگویی، حق کشی و بسیاری از عناوین دیگر خلاصه ای از هجمه هایی است که غرب علیه جمهوری اسلامی به کار می برد. .

وی افزود: دشمنان که فکر نمی کردند ملت ایران با اجرای انقلاب اسلامی رویاهایشان را از بین ببرد، همچنان به فکر براندازی انقلاب با ضربه ای هستند و به روزهای خوش خود بازگردند، بنابراین دشمنان از هر فرصتی برای حمله به مردم استفاده می کنند. انقلاب و ملت ایران و اخیراً با توطئه حذف ایران از عضویت کمیته مدیریت زنان، اگرچه این کمیته جایگاه قانونی خاصی ندارد، اما نشان می دهد که دشمنانشان سنگ تمام گذاشته و با چنین اقداماتی جوسازی می کنند. و از تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی هستند استفاده کنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب فرمودند؛ حق و باطل هرگز به هم نمی رسند، تصریح کرد: تا زمانی که به حکومت اسلامی جزیه ندهند، با آمریکا کنار نمی آییم.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: نمونه دیگر از این تلاش های مذبوحانه، اعتصابات تحمیلی و اجباری است که دشمنان با فشار و تهدید بر کسبه های انقلابی مانند انقلاب اول، آنها را مجبور به تعطیلی مغازه ها می کنند.

وی گفت: دشمنان انقلاب از فتنه 88 به بعد تا شهریور 1401 به طور جدی به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند اما این براندازی مورد نظر دشمنان به براندازی تبدیل شد و با حضور مردم در صحنه، دشمنان بار دیگر تیراندازی کردند. .

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: نهضت فاوش با هشتگ و شورت و میخکوبی نمی تواند انقلاب کند.اگر حق با شماست مانند آرمانعلی وردی باید به کف میدان بروید و دفاع کنید. ارزش ها با خون شما

حجت‌الاسلام زمانی خطاب به موسوی خاطرنشان کرد: با فساد و پشتوانه استکبار نمی‌توان انقلاب کرد. انقلاب را باید از افرادی چون امام خمینی (ره)، امام خامنه ای و شهدای عزیزمان آموخت که در شرایط سخت شکنجه و تبعید را متحمل شدند و به راحتی از آرمان های خود دست برنداشتند.

وی گفت: گاهی سخنان سران اصلاح طلبان را می شنود که با سخنان سران کفر در آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی همخوانی دارد، پس باید از آنها پرسید که آیا اصلاحاتی که می خواستید انجام دهید همین بوده است. مانند دشمنان .بود؟! چه نسبتی بین سران اصلاح طلب با رسانه های قلابی و خائن که حرف هایشان سرفصل این رسانه ضد انقلاب است چیست؟!

امام جمعه شهرستان مرصاد تصریح کرد: حضور مردم با بصیرت و هوشیاری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد، در همه انقلاب ها مردم حضور خود را ثبت کردند و حتی در مشکلات اقتصادی از مردم حمایت کردند، لذا از دولت انقلابی حمایت می کنیم. انتظار داریم که از معیشت، اشتغال و سرمایه گذاری مردم حمایت کند.

وی شهادت امام جمعه اهل سنت شهید عبدالوحید ریقی را به ملت ایران تسلیت گفت و گفت: دشمنان این شهید والامقام را به خاطر حمایت های ولایت و انقلاب به شهادت رساندند.


رسانه ها و فضای مجازی ابزار دشمن برای شایعه پراکنی در جامعه است



به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حجت الاسلام هوشنگ کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: رسانه و فضای مجازی هم فرصت و هم تهدیداتی دارد که می توان از آنها به درستی و در راستای بصیرت افزایی استفاده کرد. . توسط جامعه استفاده می شود

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب امروز به طور گسترده از فضای رسانه ای و مجازی برای مقابله با نظام و انقلاب اسلامی استفاده می کنند و این رسانه ها به ابزاری برای شایعه پراکنی و تولید اکاذیب و شبهه در کشور ما تبدیل شده اند.

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: اهداف دشمن شایعه سازی، ضربه زدن به اعتقادات مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، ایجاد شبهه و بیزاری از جریان عدالت، ایجاد اختلاف و عصیان بین مردم است. اقوام، احزاب و نهادهای مدنی، ایجاد ذهنیت جنگ در میان مردم و هرج و مرج در جامعه.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به دستور قرآن کریم مبنی بر مقابله و خنثی سازی تدبیرهای دشمن، گفت: قرآن کریم می فرماید: «ما همگی پشت سر خدا ایستاده ایم» می دهد.

و ادامه داد: ایجاد آگاهی عمومی و افزایش بصیرت مردم و روشنگری توطئه ها و نقشه های شوم دشمن، عدم توجه به شایعات و مراجعه به منابع موثق و موثق برای کسب اخبار و پرهیز از نقل و بازنشر شایعات و اخباری که قطعا صحت دارد. نداریم، مراقبت و رصد شبکه های اجتماعی و رعایت قرآن و اهل بیت(ع) یکی از راه های مقابله با شایعات دشمن است.

وی در ادامه به 25 آذر روز پژوهش اشاره کرد و گفت: پژوهش محور درس و تعهد به آن در فرآیند تدریس، نبض آموزش و یادگیری است و پیشگام رشد تفکر انتقادی، علمی، خلاق و کل نگر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید