امروز کشور نیاز به همدلی و همدلی دارد/بعضی ها ندانسته به آسیاب دشمن می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد بهرامی استاندار شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرات؛ وی با ابراز تأسف از حوادث اخیر در کشور گفت: کیان جمهوری اسلامی ایران را بر پایه های اسلامی بنا کرد و چنین حوادثی نمی تواند آسیبی به آن وارد کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز شرایط حساسی است و دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال توطئه و برهم زدن وحدت و انسجام هستند، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز کشور به وحدت و همدلی است و متاسفانه جبهه استکبار در دروغ آن است. مصمم و متحد است، اما عده ای به حقیقت آنها شک می کنند و به آسیاب دشمن کینه می ورزند.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اینکه جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است که به صورت نامحسوس در حال پیشرفت است، گفت: متاسفانه به دلیل سکوت جنگ نرم، شاید عده ای به عمق مشکل پی نبرده اند و هنوز متوجه موضوع نشده اند. آنها باید با بصیرت و نگرش مناسب از این وضعیت خارج شوند.

این مقام مسئول، تبیین جهاد را تنها راه نجات کشور از بحران می داند و می افزاید: متاسفانه دشمن با سوء استفاده از نقاط ضعف کشور، مردم را با اهداف شوم خود همراهی کرده و غنی سازی جامعه در بستر فعالیت های فرهنگی می تواند منجر شود. به بصیرت و از این جهت جلوگیری از این گونه حوادث.

بهرامی همچنین خاطرنشان کرد: تحریم های اقتصادی دشمن و سوء مدیریت چند سال اخیر نارضایتی ها را افزایش داده است و البته تلاش های زیادی در این دولت صورت گرفته است که رفع کامل آن زمان بر است و نیازمند حمایت مردم است.

وی اسکورت برخی از ایرانیان خارج از کشور را از شاخصه های قیام های اخیر می داند و می گوید: این بدرقه غیرمنطقی و هدفمند نشان دهنده قدرت رسانه در دست کسانی است که از تریبون آن برای منافع خود سوء استفاده می کنند.

به گفته بهرامی، ضعف برخی مسئولان و کم توجهی به مهندسی فرهنگی در کشور و کم توجهی به نهادهای فرهنگی و اولویت دادن بودجه عمرانی بر مسائل فرهنگی باعث سقوط برخی از نوجوانان و جوانان شده است. تحت تاثیر محیط مجازی به دست دشمن می رسد.

وی ساماندهی فضای مجازی و تمرکز بر تربیت نسل جدید را موضوعی مهم برای آینده کشور می داند و اذعان می کند: هژمونی رسانه ای دشمن و ضعف ما در بستر مجازی باعث شده آزادی عمل خود را از دست بدهیم و باید به دنبال رسانه ای باشید که بتواند برای اعضای جامعه در همه سطوح قابل دسترسی باشد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول عمر خود حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته و سرافراز از آن بیرون آمده است و چنین مشکلاتی تنها باعث ایجاد چهره برخی منافقین و در عین حال رشد نیز خواهد شد. و برتری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید