توسل به تهدید، ارعاب و ترور نشان می دهد که بدخواهان نظام فاقد پایگاه مردمی هستند


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911702

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: توسل به تهدید، ارعاب و کشتار مردم نشان می دهد که بدخواهان نظام پایگاه مردمی ندارند، همانطور که در اوایل انقلاب افراد و مردم را در کوچه و بازار به شهادت رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس در مراسم افتتاحیه طرح جهاد قلعه برای ارتقای ظرفیت تولید و حمایت از خانوارهای ایرانی گفت: جهاد کلمه مقدسی است که می تواند در عرصه مقابله با زیاده خواهی حاکمان موثر باشد. و همچنین در زمینه تولید و پیشرفت و آبادانی کشور.

حسینی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تولید در یک دهه گذشته گفت: رونق تولید می تواند منجر به تولید ثروت، اشتغال، افزایش حجم صادرات و در نتیجه افزایش درآمد کشور شود. لازم است در این زمینه حمایت های لازم صورت گیرد تا تولید در بخش های مختلف رونق یابد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه طرح جهاد محصول می تواند یکی از اقدامات مفید در رونق تولید باشد، تصریح کرد: در کنار توجه به رونق تولید، بحث تامین تسهیلات، تولید کالای باکیفیت و خرید خانوارها نیز مورد توجه قرار گرفته است. قدرت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ایجاد و تقویت شرکت های دانش بنیان دارد، تاکید کرد: همه به خوبی از وضعیتی که دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرد آگاه هستند. شرایط به گونه ای بود که حتی در پرداخت حقوق ماهانه کارکنان نیز با مشکل جدی مواجه بودند. اما دولت مردمی با اقدامات ابتکاری و ایجاد تعامل و همکاری دوستانه با کشورهای همسایه و منطقه زمینه را برای افزایش مبادلات تجاری و افزایش درآمد کشور فراهم کرد و این مسیر با قوت ادامه دارد.

حسینی یادآور شد: عده ای می خواهند کشور را به چالش بکشند تا جلوی حرکت شتابان دولت برای حل مشکلات اقتصادی را بگیرد و در این مسیر حتی به تهدید و ارعاب کسبه و سوداگران دست زده و با ارعاب می خواهند آنها را مجبور به تعطیلی کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: توسل بدخواهان نظام به تهدید و ارعاب مردم و سوداگران نشان می دهد که پایگاه مردمی ندارند و معمولاً افرادی که پایگاه مردمی ندارند به ارعاب و رعب و وحشت منجر می شوند. همان طور که منافقین در اوایل انقلاب اسلامی کردند، اسلحه گرفتند و شخصیت ها و مردم کوچه و بازار را با وحشت و خشونت شکنجه کردند.

وی تاکید کرد: بدون شک با هوشیاری اصناف و مردم حوادث این روزها نمی تواند در کسب و کار و زندگی روزمره مردم تحول ایجاد کند و امروز اراده و امید زیادی در بین کارکنان و مردم برای دستیابی به شرایط بهتر وجود دارد.

حسینی تصریح کرد: برای احیای واحدهای تولیدی مجتمع مرکزی ریاست جمهوری تعطیل و نیمه تعلیق است تا موانع مختلفی که بر سر راه این واحدها وجود دارد برطرف شود و دولت با جان و دل و بی وقفه تلاش می کند تا رفع شود. ایرادات و نواقصی که باعث تشویش مردم می شود، مشکل را حل می کند و در نتیجه به حاشیه راندن بدخواهان نمی تواند مانعی برای ارائه خدمات دولتی ایجاد کند.

توسل به تهدید و ارعاب مردم نشان می دهد که دشمنان پایگاه مردمی ندارند و مردمی که پایگاه مردمی ندارند به ارعاب و رعب و وحشت متوسل می شوند، همانطور که در اوایل انقلاب منافقین اسلحه به دست گرفتند و افراد را شکنجه کردند. مردم با ترور و خشونت

دیدگاهتان را بنویسید