بایدن ایران را به خاطر خواب آلودگی تهدید کرد/ او دلیل سیگنال های قبلی خود را عبارت توسل به زور عنوان کرد.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 24.04.1401
کد خبر: 1883263

سخنگوی ارشد ارتش گفت: استفاده بایدن از عبارت «استفاده از زور» به سیگنال های قبلی او نسبت داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از ادعای جو بایدن مبنی بر استفاده از گزینه «توسل به زور» علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: رئیس جمهور ناکام آمریکا از عبارت «توسل به زور» استفاده کرد. توسل به زور» و نخست وزیر درمانده رژیم جعلی صهیونیستی. ما آن را به جنگ روانی، توهمات و خواب‌آلودگی قبلی در تاریخ آنها می‌دانیم.

وی افزود: به آنها هشدار می دهیم که یک بار اتفاقات گذشته را مرور کنند. اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران، دفن سربازان آمریکایی در صحرای طبس، شکست نهایی آمریکا در تحمیل جنگ 8 ساله علیه ایران، فرار بزرگ متجاوزان آمریکایی از افغانستان، ویرانی پایگاه آمریکا در عین الاسد، تعقیب پیشرفته ترین هواپیمای جاسوسی آمریکا در خلیج فارس، شکست پروژه آمریکایی باری از لشکرکشی داعش در عراق و سوریه، شکست تحقیرآمیز آمریکا و متحدانش در برابر گروه انصارالله یمن، شکست در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان، شکست در جنگ 22 روزه با حماس در فلسطین اشغالی، انهدام قدرتمند پایگاه جاسوسی رژیم جنایتکار و کودکانه، تجاوزات اسرائیل به اربیل ، انهدام پایگاه های رژیم غاصب صهیونیستی در بلندی های جولان، خیس شدن شلوار سربازان آمریکایی در خلیج فارس، وحشت عمیق نظامیان آمریکایی و صهیونیستی برای مردم عادی. o حضور و حرکت آنان در منطقه به دلیل آگاهی از مجازات ظلم و جنایت علیه بشریت و ….

سردار شکارچی افزود: «توسل به زور» ممکن است به دلیل عملیات روانی، توهمات و خواب آلودگی، دوشیدن بیشتر گاوهای شیری و غارت نفت مجانی بیشتر، کاهش سرعت زوال آمریکا و بازگرداندن عظمت درهم شکسته آمریکا، کند باشد. رژیم فلسطین و قدس شریف، نجات اقتصاد بیمار آمریکا با فروش بیشتر سلاح به منطقه، دلداری و تشویق رژیم جنایتکار صهیونیستی و رژیم کودک کش این سگ پلیس آمریکا در منطقه و نشان دادن حنای پاک شده و بی رنگ به عنوان گزینه ای قدرت بالون سینمای هالیوود. دروغ گفتن

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: آنها به خوبی می‌دانند که تاوان استفاده از کلمه توسل زور علیه ایران اسلامی را خواهند پرداخت، بنابراین خوب است اوضاع منطقه و اوضاع منطقه را از نزدیک رصد کنند. دنیا، بیایید یک بار گذشته را مرور کنیم تا آینده را به درستی تحلیل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید