4400 سیگنال برای سیگنال به دستگاه های ضد فساد

وی با بیان اینکه پرونده های متعددی در قوه قضائیه بالای 4200 تن بوده است، گفت: برخی از افراد از این رانت سوء استفاده می کنند. انتظار می رفت با توزیع ارز دولتی کالاهای مورد نظر با قیمت بهتری در بازار عرضه شود که این اتفاق نیفتاد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اجرای طرح عادلانه شدن نظام پرداخت یارانه ها گفت: سازمان بازرسی پیش از اجرای این طرح، بازرسی های متعددی از انبارها انجام داد تا با مشکل توزیع مواجه نشوند. کالا برای مردم.”

هدیان افزود: گروه هایی مانند تعزیرات و سازمان پشتیبانی بازرسی را تعیین کرده ایم و 176 تیم مشترک تشکیل شده است. سازمان بازرسی در کنار دولت است، بنابراین بر تعهدات دستگاه های متولی تنظیم بازار نظارت می کنیم و در صورت وجود نقص، رفع می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در پاسخ به این سوال که «دستگاه های نظارتی در جرایم مختلف از جمله اختلاس کجا بودند؟»، گفت: سازمان بازرسی تنها نهادی است که در قانون اساسی جایگاهی دارد و همچنین موظف به نظارت بر دستگاه های دولتی است. . دستگاه های نظارتی تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد انجام می دهند. البته همه دستگاه ها باید کار کنند.

وی گفت: نظارت الکترونیکی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور قرار دارد. وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر بازرسی ها سنتی است و هنوز هوشمندانه انجام نشده است و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً نظارت متوقف می شود و تخلفات و جرایم به سرعت رصد می شود. “

هدیان ادامه داد: تمام تلاش ما این است که به جای تمرکز بر کار یک کارمند، روی گلوگاه های فساد و قاچاق تمرکز کنیم و راه های فساد را بررسی کنیم. در این راستا دولت همراه ما است و امیدواریم در آینده شاهد موارد عمده اخلال در نظام اقتصادی نباشیم.

هدیان گفت: در سال 1400 چهار هزار و 440 گزارش اخطاریه داشتیم و به وزارتخانه های مختلف در خصوص آسیب ها هشدار دادیم.

وی افزود: 790 پرونده کیفری و 2600 پرونده تخلفات اداری برای کارکنان ادارات تشکیل شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در تصادفات جاده ای از جمله تصادف بهبهان و کیفیت خودرو گفت: سال گذشته به بحث خودروهای دو بعدی ورود کردیم که یکی از آنها دپوی موتور بود.

وی افزود: 170 هزار خودروی معیوب در انبارهای دو خودروساز داشتیم. ایران خودرو حدود 90 هزار و سایپا 80 هزار دستگاه در انبار داشتند که اکنون هر کدام 28 هزار دستگاه کاهش یافته است.

هدیان در خصوص آخرین وضعیت ورود سازمان بازرسی به بورس گفت: در این زمینه پرونده های متعددی برای اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده به طوری که 220 نفر محکوم شده اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در آن زمان برای برخی از مسئولان پرونده های کیفری تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید