پیشرفت جوانان ما در عرصه های مختلف علمی، بدن بدخواهان نظام را تکان داده است.


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836268

سردار سلیمانی در پیامی به مناسبت روز معلم تاکید کرد: پیشرفت جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس اسلامی انداخته است و این افتخار و سربلندی حاصل تلاش‌های بی‌وقفه معلمان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار گلامرضا سلیمانی رئیس سازمان فقرا در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

اساتید و معلمان بسیجی مجاز و متعهد از ایران اسلامی با تثبیت سیره ائمه (علیهم السلام) و با تلاش و خلاقیت، نجابت و صبر، رشد علمی، اخلاقی و تربیتی نوجوانان و جوانان برومندی را در کنار هم تضمین کردند. هویت سازی و شخصیت نسل جدید همراه با رشد علمی به گونه ای حاکم و هدایت کننده است که بحمدالله پیشرفت جوانان ما در عرصه های مختلف علمی لرزه بر بدخواهان نظام مقدس اسلامی و این عزت و افتخار بزرگ انداخته است. سربلندی حاصل تلاش بی‌وقفه معلمان در عرصه تعلیم و تربیت است که زیباترین جلوه‌های عشق، ایثار، بصیرت و بصیرت را به نمایش گذاشته‌اند.

در دوازدهمین روز از اردیبهشت ماه سالروز شهادت ستون دین و علم، پیکر و جان امام (رحمه الله)، شهید مرتضی مطهری و روز فرخنده معلم که به معنای واقعی کلمه مظهر ایثار و ایثار به همه اساتید و معلمان و مربیان میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون شما عزیزان را خواستارم.

سردار سرتیپ گلمرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید