43 سال پیشرفت مستمر ارتش در زمینه‌ها/تکنیک‌های مختلف و پیشرفت‌های جدید ارتش جنبه بازدارندگی دارد.

ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1805955

معاون هماهنگ کننده سازمان سیاسی عقیدتی ارتش گفت:

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه از ارائه پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران متاسفم زیرا ممکن است مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد، گفت: آنچه در رزمایش ها نشان داده شده است بخش بسیار ناچیزی از این توانایی هاست.» اگر این نبود، دشمن تهدیدات نظامی خود را چندین برابر می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، امیر سرتیپ پاسدار محمد اکرمی نیا شامگاه 15 بهمن ماه در مراسم دهه فجر در مسجد چهارمردان خیابان انقلاب در سخنانی گفت: ایام پیروزی انقلاب فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها است. انقلاب.» مربوط به داستان هاست و دشمن در صدد تحریف حقایق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان سیاسی عقیدتی ارتش افزود: انقلاب اسلامی تحول بزرگ فکری، فلسفی و فرهنگی در جهان اسلام به جهات مختلف ایجاد کرده است. یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران این بود که در دوران حکومت دو قطبی اتفاق افتاد. از یک سو اندیشه های لیبرالیسم (آمریکا) حاکم شد و هیچ رویداد سیاسی و اجتماعی در جهان رخ نداد مگر اینکه این دو قطب از آن حمایت کنند، اما انقلاب اسلامی تنها رویداد عمیق اجتماعی-سیاسی اواخر دهه 1970 بود. قرن بیستم، که اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده نه تنها از آن حمایت کردند، بلکه با آن مخالفت کردند و مبانی فکری و بنیادی این ایده ها را به چالش کشیدند.

اکرمی نیا گفت: اندیشه کمونیستی شوروی معتقد است که دین برای توده ها افیون است و باعث رنج جامعه می شود. لیبرالیسم نیز معتقد به جدایی دین از سیاست است، اما انقلاب اسلامی نشان داده است که موتور انقلاب و نهضت های سیاسی و اجتماعی، دین است و دین اسلام و تشیع می تواند در کشوری مانند ایران، جنبش سیاسی اجتماعی عظیمی ایجاد کند. تأثیر عمیق و گسترده بر کل منطقه و جهان اسلام و نظام بین الملل و ایجاد یک نظام با محوریت دین به دلیل نظریه ولایت فقیه امام دیر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به هیچ وجه برای دشمنان خارجی و پهلوی قابل پیش بینی نبود. 9 روز قبل از قیام قم در 18 دی، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا جزیره ثبات در خاورمیانه پرآشوب ایران را اعلام کرد و انقلاب سفید و شعارهای خود را دنبال کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: قبل از انقلاب انحطاط تاریخی، فرهنگی و تمدنی داشتیم. در دوره قاجار بخشهای مهمی از کشور عزیزمان در قفقاز شمالی پس از قراردادهای ترکمنچای و گلستان غارت شد. از ایران جداست. در دوره پهلوی اول بخش هایی از سیستان و بلوچستان و منطقه آرارات و اروندرود از ایران جدا شد. در دوره پهلوی دوم و به ویژه در سال 1350 بحرین که منطقه ای واقعا استراتژیک و ژئواستراتژیک بود از ایران جدا شد و در مدت 43 سال این نظام و در دوران جنگ تحمیلی حتی یک سنت از کشور جدا نشد.

محمدرضا اجازه شنیدن رادیو خارجی را نداشت

وی گفت: نیکسون، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، دکترینی به نام دکترین امنیتی تعریف کرده است که دارای دو رکن نظامی و اقتصادی است، ستون اقتصادی عربستان سعودی و ستون نظامی ایران که به نام ژاندارمری آمریکا در منطقه غرب آسیا شناخته می شود. ایران باید عمل می کرد و در برخی موارد قانون کاپیتولاسیون نقطه اوج پهلوی بود.

اکرمی نیا افزود: فردوس از دوستان نزدیک شاه در خاطرات خود می گوید که محمدرضا حتی اجازه شنیدن رادیو خارجی را نداشت و زمانی که خبر به سفارت انگلیس رسید محمدرضا در حال گوش دادن به رادیو آلمان و ضبط پیشرفت متفقین است. برنامه، محمدرضا پیام داد و محمدرضا از ترس کارت ها را پاره کرد و حتی رادیو را شکست و گفت به سفارت انگلیس اطلاع دهید که دیگر به رادیو آلمان گوش نمی دهم. او رئیس اجرایی و نخست وزیر کشور بود و شاه چندین بار تلاش کرد تا او را برکنار کند، اما از آنجایی که آشکارا محصول توافق بین ایالات متحده، بریتانیا و اسرائیل بود، شکست خورد. بدون اجازه او را گرفت و به مادرش شکایت کرد.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هم اکنون قدرت نظامی، قدرت سیاسی و قدرت دفاعی داریم و امروز انقلاب اسلامی ایران بعد از جنگ و در سال های اخیر به ویژه از از سال 1993 به بعد، “ما شاهد گسترش تروریسم تکفیری در منطقه هستیم. اینکه فکر کنیم تروریسم به معنای سرنگونی رژیم بشار اسد در سوریه یا سرنگونی نظام سیاسی عراق است، آدرس اشتباهی است. شکل دادن و بسیج اقوام، ملیت ها و مذاهب به سلطه تروریسم را ریشه کن کند و خود آمریکایی ها نیز اعتراف می کنند که استراتژی فشار حداکثری شکست خورده است.

فعالیت بیش از 250 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی

اکرمی نیا تاکید کرد: به طور مشخص در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران. در سال‌های پس از انقلاب، توان و توان دفاعی نظامی خود را گسترش دادیم. در 43 سال گذشته که عمر زیادی نیست، ما موفق به دریافت آموزش های جدید و تجهیزات مدرن شده ایم. از زمان انقلاب، زمانی که حدود 40 تا 60 هزار مستشار آمریکایی و خارجی در ارتش ایران خدمت می کردند، نیروهای ایرانی حتی اجازه استفاده از تجهیزات نظامی را نداشتند، اما ایران اکنون تجهیزات نظامی خود را صادر می کند. از سوی دشمن مورد سوء استفاده قرار می گیرد، اما آنچه در رزمایش ها نشان داده می شود، بخش بسیار کوچکی از این توانایی هاست. توانایی های ما جنبه بازدارندگی دارد وگرنه دشمن تهدیدات نظامی خود را مکررا انجام می داد.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در تبیین دوم انقلاب باید شناخت دقیقی از جایگاه نظام و انقلاب به ویژه در قشر جوان به دست آورد. امپراتوری رسانه ای با بیش از 250 کانال به زبان فارسی بازتاب دهنده حقایق و اقدامات علیه جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: متاسفانه بخشی از این مشکلات اقتصادی امروز کشور به مدیران ما مربوط می شود. سوء مدیریت داخلی از یک سو و البته تحریم های خارجی مشکلاتی را ایجاد کرده است. بیایید تربیت مدیران و استخدام مدیران را مرور کنیم، امروز نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی هستیم و دولت سیزدهم در زمان روی کار آمدن نشان داد که این مهم قابل انجام است.

اکرمی نیا خاطرنشان کرد: همه دولت های حاکم در آمریکا به شیوه های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران عمل کرده اند. زیرا اگر می توانستند کل صنعت هسته ای و موشکی ایران را نابود کنند، آمریکا حتی پس از فروپاشی به متحدانش از جمله محمدرضا پهلوی اجازه ورود به آمریکا را نمی داد و در این دومی اجازه نمی داد افغان هایی که خدمت می کردند در آمریکا باشند. ایالت ها. این آمریکاست که عاجزانه تلاش می کند روابط اسرائیل با اعراب منطقه را بهبود بخشد که این امر نیز موقتی است و مطمئن باشید مردم آن کشورها اجازه تداوم این رابطه را نخواهند داد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: حضرت آقا فرمودند از دستاوردهای انقلاب بگویید. اگر نگویید دشمن خواهد گفت. میانگین سنی آنها 60 سال است. امروز در آلبانی یک بخش سایبری 1000 نفری تشکیل داده اند و با پول وزارت خارجه آمریکا پشت کامپیوتر می نشینند و علیه نظام و انقلاب محتوا تولید می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید