پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف ارتش حاصل شده است


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892901

فرمانده کل ارتش گفت: اکنون به فضل الهی و به برکت نیروی انسانی کم نظیر و با وجود تحریم ها و مشکلات، پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف در ارتش مشاهده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه 14 شهریور) در نشست پایانی با دانشجویان سی و دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد که برگزار شد، گفت: در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد که از نظر ما همه کارکنان ارتش و خانواده هایشان با افزایش سواد رسانه ای و شناخت آسیب های فضای مجازی به عنوان افسران نرم نظامی در راستای مقابله با تبلیغات امپراتوری رسانه ای کشور حرکت کنند. دشمن

وی با توجه به اهمیت جنگ رسانه ای دشمن افزود: دشمن با تمام توان و با صرف هزینه های گزاف در عرصه جنگ نرم در حال طراحی و پیگیری جنگ رسانه ای گسترده علیه کشورمان است و این وظیفه و مسئولیت ما را می رساند. صد برابر در خنثی سازی نقشه شوم دشمنان.» که ایجاد پایگاه نظامی جدید، فضای مجازی، جنگل و فرماندهی سایبری و … از اقداماتی است که در این زمینه انجام می شود.

فرمانده کل نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: امروز در صلح هستیم، اما جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است، جنگ در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی. اگرچه جنبه نظامی این جنگ مشهود نیست، اما نیروهای ما با هوشیاری لحظه به لحظه دشمنان را رصد می کنند و ماموریت خود را در این منطقه با دقت انجام می دهند.

سرلشکر موسوی گفت: در حال حاضر به لطف خداوند و عنایت نیروی انسانی کمیاب و شاید کم نظیر و فرهنگ سازمانی که در ارتش از آن بهره مندیم، به سمت جایگاه مطلوب پیش می رویم و با وجود تحریم ها و مشکلات، آنجا هستیم. پیشرفت چشمگیری است که در زمینه های مختلف ارتش حاصل شده است.

در این جلسه دانشجویان حاضر نیز به بیان نقطه نظرات و تصمیمات خود پرداختند و سوالات خود را با فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کردند و پاسخ آنها را دریافت کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر مفید بودن برگزاری این جلسات در سطوح مختلف و استقبال از دیدگاه های مطرح شده در این جلسه، ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه های مختلف در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان و تبادل نظر و گفتگو با آنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید