ارتش حماسه آفرین عرصه‌های مختلف دفاعی و امدادی کشور بوده است

فرمانده کل ارتش:

بر اساس تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش، نیروهای مسلح ارتش حماسه آفریدند و به معنای واقعی کلمه در عرصه های مختلف دفاعی و کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و شیوع بیماری کرونا خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری موج


سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش وی در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع آموزش و پرورش ارتش، نیروی انسانی و سرمایه انسانی انقلابی که صبح امروز در ستاد ارتش برگزار شد، از برگزارکنندگان این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: این نمایشگاه یک نمایشگاه است. نماد اثبات اثربخشی و کارایی

وی ادامه داد: ماهیت نظامی گری و کارآمدی نیروهای ارتش نشان دهنده کارآمدی آموزش آتش است.

فرمانده کل قوا ارتش وی برپایی رزمایش بزرگ در جاسک را نمادی از اقتدار علمی و فناوری ارتش دانست و گفت: ارتش در عرصه های مختلف دفاعی حماسه آفریده و در بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و یاری رسانی به مردم است. شیوع ویروس کرونا و به معنای واقعی کلمه درخشیدند و همگی نمادی از اثربخشی آموزش‌ها و اصول آموزشی در ارتش هستند.

وی شایسته تقدیر و تشکر از دست اندرکاران طرح و آموزش در ارتش دانست و گفت: نباید به شرایط موجود بسنده کنیم بلکه باید با تلاش و کوشش هر روز پیشرفت کنیم تا ارتشی در سطح اسلام باشیم. انقلاب

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش رکن اصلی دستیابی به اهداف است و در صورت درست بودن آموزش، دستیابی به اهداف تسریع می شود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه آموزش و پرورش از دیرباز در ارتش مهم بوده است، اظهار داشت: این آموزش مبتنی بر ایمان، تربیت و انضباط است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: آموزش در همه تئوری ها و راهکارها جایگاه خود را دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آموزش در نیروهای مسلح یک وظیفه است، گفت: پس از فرمایشات معظم له موضوع آموزش به صورت جدی در دستور کار ارتش قرار گرفت.


آیا این خبر مفید بود؟