شهید احمدی روشن در عرصه های مختلف زندگی من حضور دارد/ سعی می کنم شاگردانم را با امکانات علمی کشور آشنا کنم.


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897891

همسر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: احساس می کنم شهید احمدی روشن در عرصه های مختلف زندگی من حضور دارد و همواره عنایت و توجه ایشان را رعایت می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه بلوری کاشانی در گفتگو با خبرنگار راه دانا با بیان اینکه شهید احمدی روشن چهارمین دانشمند هسته ای کشور بود که به شهادت رسید، افزود: مراسم خاکسپاری این شهید در سال 1392 در روز اربعین برگزار شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که این مدت را بدون این شهید چگونه می گذرانید، گفت: نمی توانم بگویم زمان آسان است، معمولا وقت برای همه خانواده شهدا و همه کسانی که از دست می دهند سخت است. البته بحث شهادت بحث دیگری است و خداوند فرموده است که من خودم شهید خونخوارم و شهدا زنده اند. این شهید عزیز از ما جدا نیست و حضور او را در عرصه های مختلف زندگی خود می بینم.

فاطمه بلوری کاشانی با بیان اینکه بلافاصله پس از شهادت همسرم وارد عرصه تدریس در دبیرستان شدم، تصریح کرد: به نظر من دبیرستان مرحله ای است که می توان روی هویت دانش آموزان تمرکز کرد و کار کرد و با توجه به رشته ای که تدریس می کنم. در این سال‌ها همواره به دنبال آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای علمی کشور و آشنایی آنها با توانمندی‌های علمی کشور در حوزه صنایع دفاعی، فناوری هسته‌ای و دانش بنیان بوده‌ام و معتقدم فرزندان ما به این پیشرفت‌ها نیاز دارند. تا انگیزه و علاقه بیشتری برای ساختن و بهبود کشور پیدا کنند.

همسر این شهید در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش به افرادی نیاز داریم که این روحیه را به نسل جوان منتقل کنند، ادامه داد: سه سال در مقطع دکتری تحصیل کردم و در کنار آن سعی کردم از دوران تحصیل فاصله نگیرم. محیط کلاس درس

فاطمه بلوری کاشانی با بیان اینکه حدود 11 روز پیش در کربلا و نجف بودم، افزود: این سفر سرشار از معنویت و درس آموزی از مکتب عاشورا و امام حسین است و در این سفر همه عشق و محبت را می بینیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در ایام اربعین شنونده همیشگی رادیو اربعین بوده ام، اظهار داشت: در اینجا لازم می دانم از همه دست اندرکاران رادیو اربعین تشکر کنم و بگویم که ثواب شما قطعا کمتر از این نیست. زائران

دیدگاهتان را بنویسید