فرمانده سپاه: ریشه ناآرامی‌های اخیر بر اساس اطلاعات دقیق در قلب نظام حکومتی نهفته است. این نبردی است که از خیابان های شهرهای ما تا واشنگتن، نیویورک، لندن، تل آویو و ریاض را در بر می گیرد.

فرمانده سپاه: ریشه ناآرامی‌های اخیر بر اساس اطلاعات دقیق در قلب نظام حکومتی نهفته است.  این نبردی است که از خیابان های شهرهای ما تا واشنگتن، نیویورک، لندن، تل آویو و ریاض را در بر می گیرد.

روز جدید سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اتفاقاتی که امروز در کشور ما رخ می دهد دقیقاً نمای عینی بزرگترین تقابل انقلاب اسلامی و نظام در حال زوال و جوهره اصلی این راهبردی است. تقابل، رویارویی جهل و آگاهی است. منشأ و ریشه این اختلالات درست در مرکز و قلب یک سیستم تسلط مبتنی بر هوش دقیق قرار دارد. این نبردی است که از خیابان های شهرهای ما تا واشنگتن، نیویورک، لندن، تل آویو، ریاض و امثال آن پایتخت ها امتداد دارد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با وقوع انقلاب اسلامی مهره های شطرنج سیاسی دشمن از بین رفت، گفت: نظام های سیاسی متکی به ایالات متحده آمریکا به سرعت می توانند فرو بریزند.

وی صبح (پنجشنبه 21 مهر) در همایش تبیین جهادگران دانشگاه، ضمن خیرمقدم به فرا رسیدن فرا رسیدن پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) گفت: در این لحظات افتخار می کنم. حساس و مصمم انقلاب اسلامی، اینجانب در جمع اساتید ممتاز دانشگاه های کشور حضور دارم که به زندگی جوانان علم می بخشند و سازنده بناهای فکری و زیرساخت های ذهنی جامعه جوان کشورمان هستند و با تلاش علمی مبتنی بر اندیشه و اندیشه الهی و انقلابی، جامعه جوان ما نقش‌های بزرگی را در آینده روشن تمدن نوظهور برعهده اسلام بر عهده گرفته است.

به گزارش فارس، وی افزود: اتفاقاتی که امروز در کشور ما رخ می دهد دقیقاً جلوه عینی بزرگترین تقابل انقلاب اسلامی با نظام منحط سلطه است و جوهره اصلی این تقابل راهبردی، مقابله جهل و جهل است. اطلاع. منشأ و ریشه این اختلالات درست در مرکز و قلب یک سیستم تسلط مبتنی بر هوش دقیق قرار دارد. این نبردی است که از خیابان های شهرهای ما تا واشنگتن، نیویورک، لندن، تل آویو، ریاض و امثال آن پایتخت ها امتداد دارد.

وی افزود: درگیری در نقاط دورافتاده در نقاط مختلف شهرهای ما اتفاق نمی‌افتد، این درگیری در منطقه وسیعی از این جهان در جریان است. هر چند که مسائل و درگیری بین آنها شدید است. شما فکر می کنید که آنها متحد و متحد هستند، اما دل هایشان پراکنده است، اما ظاهراً جبهه ائتلاف عظیمی را برای تغییر تاریخ، صحنه سیاست جهانی و تغییر جغرافیای سیاسی جهان و تغییر هندسه سیاسی و امنیتی تشکیل داده اند. قدرت در جهان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دنیا از ساختاری پوسیده و قدیمی به سازمانی جدید در حال حرکت است. آنچه امروز می بینید تمرکز شکست های پی در پی و پی در پی نظام حکومتی در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی است. این به معنای انتقام ضخیم ناشی از انباشت شکست هایی است که منجر به مارپیچ نزولی قدرت سیستم سلطه می شود.

وی ادامه داد: اتفاق بزرگی که افتاده این است که اندازه واقعی قدرت دشمن در طول زمان کاهش یافته است، ما در یک نظام استبدادی با شیب بسیار شدیدی در میزان کاهش قدرت در طول زمان مواجه هستیم که اساساً این است. به دلیل از دست دادن قدرت ارعاب دشمن.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی اتفاق افتاد مهره های شطرنج سیاسی دشمن گم شد، تصریح کرد: اولین پیام این بود که آمریکا نمی تواند از نظام های سیاسی متحدان خود و نظام های سیاسی متکی به آمریکا حمایت کند. آمریکا می تواند به سرعت سقوط کند. این سوال برای آمریکایی ها بسیار سخت بود و برای آنها تئوری ایجاد کرد.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی، ارعاب در دل همه متحدان آمریکا نشست و همزمان مشعل های امید در ملت هایی که خواستار رهایی از سلطه آمریکا بودند، روشن شد. اولین واکنش سیستماتیک و سازمان یافته دشمن به این تغییر موازنه نظامی بود. تصور جهانی این بود که این جنگ که به معنای واقعی آن در جغرافیای سیاسی جهانی به راه افتاد، در سطوح اقتصادی و عملیات روانی جهانی بود. در سطح نظامی با ارتشی سازمان یافته مواجه بودیم که همه نیروها از آن حمایت می کردند. پس این یک جنگ جهانی و یک ملت بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سفارت آمریکا که یک خانه جاسوسی بود قبلاً اشغال شده بود و دیپلمات‌های جاسوسی در اسارت بودند، گفت: آمریکایی‌ها مستقیماً با نیروهای دلتا حمله کرده‌اند. پایگاهی را که آمریکایی ها مستقیماً از آنجا بلند شده بودند در یکی از کشورهای همسایه دیدم. در آن زمان، بیش از بیست سال پیش، وقتی با هلیکوپتر بر فراز این پایگاه پرواز کردم، یک شهر کاملا مجهز و مسلح از تجهیزات آمریکایی را دیدم. تصور کنید تقریباً نیمی از شهر تهران کاملاً تجهیزات آمریکایی بود و از فرماندهی که توجیه می کرد پرسیدم اینجا چه کار می کنید، گفتند اجاره ای هستند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در کشورها حضور داشتند و پایگاه های قدرت را گسترش می دادند. دلتا فورس، ویژه‌ترین، مجهزترین، مدرن‌ترین، فنی‌ترین و تاکتیکی‌ترین یگان ویژه جهان از آنجا به پرواز درآمد و در طبس مورد اصابت طوفان شن قرار گرفت و سوخت. این عملیات پس از بیدار شدن رئیس جمهور آمریکا در نیمه شب شکست خورد. این شکست دیگری بود که پتانسیل قدرت دشمن را کاهش داد، یعنی اعتماد به قدرت را از بین برد.

سرلشکر سلامی با اشاره به شعاع نفوذ ابرقدرت ها گفت: ابرقدرت ها شعار واقعی نفوذ قدرت یعنی شعاع واقعی و به صورت اعداد مختلط دارند. قدرت دشمن ما دقیقا یک عدد مختلط است یعنی بخشی از این قدرت واقعی مثلا تعداد ناوهای هواپیمابر، ناوهای هواپیمابر، لشکرها، موشک های کروز و بالستیک و سایر استعدادهای فیزیکی قابل محاسبه و روشن شدن است. . با این حال، این واقعیت فیزیکی قدرت دارای شعاع تأثیر است که به آن کره یا فضای تأثیر می گویند، به این معنی که حجم تأثیر آنها فراتر از برد فیزیکی سلاح است.

وی افزود: انقلاب اسلامی این کره نفوذ را کاهش داد، یعنی وزن این قدرت و میدان آن کم شد. حتی اگر آنقدر به فیزیک قدرت دست نمی زد. اما اثر قدرت را از دست داد. اعتبار در عالم قدرت مهم است، اما اعتبار قدرت و پذیرش آن اعتبار مهمتر از خود قدرت است. ابتکار جمهوری اسلامی ایران این بود که اعتماد به قدرت نظامی و قدرت سیاسی دشمن در گرو دو اهرم قدرت نظامی است که رفتار نیروهای نظامی زیردست را تنظیم می کند و دیگری قدرت سیاسی است. جمهوری اسلامی ایران حوزه های نفوذ این دو قدرت را از بین برده است و این بدان معناست که اعتماد به قدرت سیاسی آمریکا در جهان مانند گذشته به رسمیت شناخته نمی شود و این بدان معناست که خریدار این قدرت نسبت به گذشته کاهش یافته است. گذشته.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: جنگ بار دیگر به کاهش اعتبار قدرت آمریکا در جهان کمک کرد. هم قدرت سیاسی و هم قدرت نظامی. به معنای واقعی، آمریکایی ها مسئولیت مدیریت سیاسی جهانی جنگ در حمایت از رژیم بعثی عراق و کمک های اطلاعاتی آمریکایی ها، حتی عملیات ریگان و حذف عراق از فهرست حامیان تروریسم و ​​… را بر عهده داشتند. ایجاد روابط سیاسی نیز کار آنهاست

وی ادامه داد: زمانی که این جنگ نابرابر جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان رسید، بار دیگر سقوط آزاد در این شعاع نفوذ آمریکا رخ داد. همانطور که به جلو می رویم، استراتژی مهار مضاعف که در دوره کلینتون اتفاق افتاد نیز شکست خورده است. باید گفت هرچه جلوتر می‌رویم، آمریکایی‌ها با شکست‌های استراتژیک پی در پی در جهان قبل از انقلاب اسلامی مواجه هستند که نه تنها رابطه ما با آمریکا را تغییر می‌دهد، بلکه رابطه کل دنیا با آمریکا را نیز تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید