مخالفت دشمن با پیشرفت ایران/ بیانات رهبر معظم انقلاب بخشی از سخنان حوادث اخیر بود.


ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901637

حجت الاسلام نوفرستی گفت: بحث حجاب یا مرگ دختر جوان بهانه است، دشمن با ایجاد اغتشاش با اصل نظام اسلامی و پیشرفت هایی که در این سال ها با اقتدار و استقلال داشته ایم مخالفت کرده است. و ناآرامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در گفتگو با شرق وی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آخرین تحولات کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری بخشی از خطاب به ملت ایران است که یکی از این بیانات نقش نیروهای مسلح در امنیت کشور بود. وی گفت: نیروهای مسلح در کشور عزیزمان حصاری محکم است، قلعه ای مستحکم. آنها برای کشور و برای مردم ایران هستند و امنیت تعریف شده که سایه امنیت در عرصه پیشرفت و تولید و هر نوع پیشرفتی است.

وی ادامه داد: وقتی امنیت وجود ندارد، گروه هایی که می خواهند در حوزه تولیدی سرمایه گذاری و پیشرفت کنند، تردید دارند که به برکت حضور نیروهای مسلح و همدلی و همکاری، وقتی امنیت برقرار شد، نهادهای مختلف می توانند برنامه هایی را اجرا کنند. برای خود، از جمله سرمایه گذاری در بخش تولید.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: نکته بعدی این است که افرادی که در این اغتشاشات حضور داشتند را به چند دسته تقسیم کردند و به صراحت گفتند که این اغتشاشات توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی شده و آنها نقش اصلی را داشتند. آنها ایرانیان خائن در خارج از کشور هستند و برخی از کشورهای منطقه که نام بردند، حتی اگر ماجرای آن زن اتفاق نمی افتاد، به گونه ای دیگر ضربه می زدند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان حنوبی با اشاره به اینکه دشمنان فقط به دنبال ضربه زدن به نظام از هر طریقی هستند، تاکید کرد: مشکل اصلی که دشمن هدف قرار داده است، نظام اسلامی، پیشرفت و استقلال کشور است. و آن را نمی خواهند و نمی توانند این ویژگی ها را در ایران ببینند.

به گفته وی، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جامعه ورزشی و هنری جامعه ای سالم است و فاقد عناصر واقعی و شریف نیست. حرف زدن و موضع گیری 4 نفر مهم نیست. صرف نظر از اینکه رفتار آنها مجرمانه است یا خیر، استوی به قوه قضائیه تصریح کرد: اشتباه کردن یک یا دو نفر اشکالی ندارد.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین به این نکته اشاره کردند که برخی از آنها در روزهای اول در مورد وضعیت کشور بیان کردند که دوباره موضع خود را بیان کنند و نوجوانان و جوانانی که تحت تأثیر احساساتی شدند. برنامه های اینترنتی باید دستورالعمل باشند.

وی تصریح کرد: موضوع حجاب یا مرگ دختر جوان بهانه ای برای دشمن در برابر اصل نظام اسلامی و پیشرفت هایی است که در این سال ها با اقتدار و استقلال داشته ایم.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: رهبر انقلاب در مجموع دسته بندی زیبایی انجام دادند و برای هر یک از مشکلات اخیر نسخه مناسبی را پیچیدند و بر برخورد با مشکلات مختلف تاکید کردند.

وی تاکید کرد: بحث حجاب یا مرگ دختر جوان بهانه است، دشمن با اصل نظام اسلامی و پیشرفت هایی که در این سال ها با اقتدار و استقلال داشته ایم مخالف است.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: نکته دیگری که مقام معظم رهبری فرمودند این است که وقتی از عنوان دشمن خارجی صحبت می کنیم عده ای حساسیت نشان می دهند. این حساسیت اشتباه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید