اعلام رحمت رهبر انقلاب به جوانانی که از حوادث اخیر به وجد آمده اند / ویژگی های مخالفت آنها با نقشه دشمنان خارجی


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901043

حجت الاسلام شاکری با اشاره به رحمت رهبر انقلاب به جوانانی که از حوادث اخیر به ستوه آمده اند، گفت: آنها باید مخالفت خود را با نقشه دشمنان بیرونی به صراحت اعلام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام محمد شاکری امام جمعه فردوس در گفتگو با شرق وی با بیان اینکه بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) مایه دلگرمی و آرامش یاران نظام و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان بوده است، تصریح کرد: حقیقت این است که اکنون بحث حجاب و بی حجابی و مرگ مطرح است، دختر جوان مطرح نیست، اما دشمن از این بهانه موج سواری می کند و جریان هایی را به نفع اهداف خود ایجاد می کند.

وی ادامه داد: همان افرادی که درگذشت خانم امینی را بهانه کردند، باز هم برای افزایش تحریم ها علیه ایران بی پناه به پای دشمن افتاده اند و مشخص است که تنها به دنبال نابودی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام شاکری با اشاره به رحمت رهبر معظم انقلاب به جوانان احساسی و هیجان زده ای که تحت تاثیر برنامه های اینترنتی به خیابان ها آمدند، تصریح کرد: با سوء تفاهم و هدف قرار دادن این افراد باید هدف را جذب کنیم. حداکثر تعداد جوانان و نوجوانان.

امام جمعه فردوس به قاطعیت رهبری به مخالفان اشاره کرد و افزود: منافقین، تجزیه طلبان و بقایای رژیم پهلوی که در حوادث اخیر اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند و به امنیت کشور آسیب رساندند باید مجازات و محاکمه شوند.

امام جمعه فردوس با اشاره به بی توجهی رهبر معظم انقلاب به جایگاه برخی از چهره های ورزشی و هنری در اتفاقات اخیر گفت: همچنین برخی از خواصی که در ابتدای کار اظهار نظر و اظهاراتی کردند بدون اینکه متوجه باشند، حالا وقتی فهمیدند باید اشتباه را جبران کنند و به صراحت اعلام کنند که مخالف نقشه های دشمنان خارجی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید