رسانه ابزاری برای عملیات روانی / شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و امید بخشی به جامعه از اهداف برگزاری این مراسم بود.

زمان: 15:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781786

حسین معروفی گفت: این عملیات روانی مختص امروز نیست، بلکه از بدو پیدایش انسان و در آغاز اسلام وجود داشته است و این پرسش در تاریخ معاصر و 8 سال پاسداری مقدس ما وجود داشته است. در دوران اسلام و بعثت پیامبر دو روش اصلی عملیات روانی علیه پیامبر را می بینید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال با تشکر از دست اندرکاران و حامیان این رویداد گفت: از همه جوانانی که در این رویداد شرکت کردند که این کار بزرگ را صادقانه و خالصانه انجام دادند تشکر می کنم. در مدت 48 ساعت “

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروز شاهد تولیدات جدید و ایده های پاکی بودیم که در این مراسم ایجاد شد، گفت: در سال های 2003 و 2004 جنگی که آمریکایی ها در عراق شروع کردند. آنها عراق را با عملیات روانی فتح کردند نه جنگ نظامی، یعنی عملیات نظامی تبدیل به عملیات روانی شده است.

وی ادامه داد: عراق قوی ترین سیستم پروازی را داشت چرا در این عملیات حتی یک فروند هواپیما بلند نشد؟ چرا آمریکایی ها و انگلیسی ها از بصره تا بغداد یک گلوله هم به سمت آنها شلیک نکردند؟ در اینجا نقش عملیات روانی که ابزار عملیات روانی است و اعتبار آن نزد رسانه ها مشخص می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این عملیات روانی مختص امروز نیست، بلکه از زمان خلقت انسان و از ابتدای اسلام وجود داشته است و این موضوع در تاریخ معاصر و 8 سال پاسداری مقدس ما وجود داشته است. در دوران اسلام و بعثت پیامبر دو روش اصلی عملیات روانی علیه پیامبر را می بینید.

سردار معروفی ادامه داد: در جنگ نابرابر ما هم همینطور است. وقتی دشمن به ما حمله کرد و ما را بمباران کرد، امام راحیل فرمودند یک دیوانه سنگ انداخت و رفت و دشمن را ذلیل کرد و قیام 1367 همه عملیات روانی بود. در موضوع هسته ای و برجام نیز مانند همان حرکت دیروز، سپاه اقتدار و سربلندی ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت و عملیات روانی دشمن را شکست داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امروزه عملیات روانی در همه عرصه های زندگی ما حتی در روابط شخصی و اشتراک عشق در زندگی موثر است، گفت: تولید پیام اولویت اول ماست اما انتقال پیام بسیار است. مهم؛ گاهی به دلیل توزیع نامناسب، عملیات روانی بر روی جامعه خود انجام می دهیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز از جوانان انتظار داریم این است که حوزه کاری خود را با فرآیند دنبال کنند، گفت: ابتدا رصد و جمع آوری اطلاعات دقیق در رسانه ها و فضای مجازی یعنی. پایگاه داده؛ دوم تحلیل، سوم برنامه ریزی، چهارم اقدامی که یا تهاجمی است یا تدافعی و پنجمی بازخورد در این زمینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تقویت تولید محتوا، شکستن حصر تبلیغاتی دشمن، امید بخشی به جامعه، توانمندسازی در حوزه های نیاز، شبکه سازی و عقلانی سازی، جهاد تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری از اهداف برگزاری این مراسم بود. انقلاب، جهاد کبیر و روحیه مبارزه با استکبار از جمله اهدافی است که در برگزاری این رویداد مورد توجه قرار گرفته است که بخشی از این اهداف را محقق کرده‌ایم و برخی را نیز باید در مسیر کار محقق کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید