جهاد تبیین راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مهدی عظیمی نژاد مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست خبری گفت: دنیای امروز که عصر اطلاع رسانی و انتشار سریع اخبار است، جامعه توسعه یافته ای محسوب می شود که می تواند در کنار هم آگاهی را افزایش دهد. با معیارهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره.» کلی، اطلاعاتی و در واقع بر عنصر «دانش» تأکید دارند. در چنین شرایطی رسانه ها و خبرنگاران نقش اساسی دارند.

عظیمی نژاد تصریح کرد: بی شک دستیابی به قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، توجه به منافع ملی و مصالح مردم و آرمان های گرانبهای انقلاب اسلامی جز با عدالت خواهی، صداقت میسر نمی شود. و تلاش در زمینه آگاهی.

وی با اشاره به اعلام سالروز شهید سامانی به عنوان روز خبرنگار، ادامه داد: رسانه ها و روابط عمومی پرچمدار تبیین جهاد هستند و در این زمینه باید از زبان هنر به خوبی استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با تبیین جهاد قطعا تحول آفرین است و رویکرد جهاد تبیینی برای نسل جدید جامعه باید امید و ترسیم کند. آینده روشن.

عظیمی نژاد با اشاره به اینکه جهاد تبیینی راه برون رفت از محاصره تبلیغاتی دشمن است، تصریح کرد: اهالی رسانه و فرهنگ باید هدفمند و با بصیرت در این عرصه گام بردارند و از این رو وحدت و انسجام فعالیت ها در عرصه جهاد تبیینی امری مهم است. ضرورت

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره بر نقش و مشارکت جدی مردم در پویایی و شادابی مناسبت ها تاکید داشته و رویکرد این شورا در ارج نهادن به مناسبت ها، جهاد تبیین است.

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استفاده از فضای رسانه ای و مجازی در مناسبت های جشن همواره مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و در این راستا جوانان و افراد خلاق جذب و جذب شده اند. ما از ظرفیت آنها در مناسبت های مختلف استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید