برجسته سازی توانمندی های خراسان جنوبی در اولویت رسانه ها قرار گیرد/شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با امید


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883811

فرخنده با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در جهاد تبیین گفت: برجسته سازی نقاط مثبت، ظرفیت ها و فرصت های خراسان جنوبی باید در اولویت رسانه های استان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، علی فرخنده امروز در دور عید خبرنگاران و مدیران رسانه استان که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه وظیفه سخت و مهمی در جهاد تبیین کردند. توسط مقام معظم رهبری و در این دوران برای مردم متاسف شود. انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی در بین آحاد جامعه مهمترین راهبرد رسانه های غربی است.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی خراسان جنوبی ترویج گفتمان تبیین جهاد را مستلزم کار جهادی عنوان کرد و گفت: در یک کلام قدرت عظیم انقلاب با استفاده از ظرفیت مردم مؤمن، انقلابی نمایان می شود. و جوان متخصص وقتی رسالت خود را در تبیین صحیح وقایع انجام دهد.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف شرایط کنونی فراموشی برخی از مردم از آرمان های اساسی انقلاب است.

فرخنده بیان کرد: هر رسانه ای باید تلاش کند تا دستاوردهای انقلاب و نظام را پوشش دهد و نگذارد شعارهای انقلاب که گامی در عرصه جهاد تبین گذاشت، فراموش شود.

وی با بیان اینکه رسانه های غربی ناامیدی را به افکار عمومی القا کردند، گفت: در چنین شرایطی باید تدابیر دفاعی را به تهاجم تبدیل کرد و در عین حال با تحقیق و مطالعه صحیح افق دید را وسعت داد و مردم را از واقعیت ها آگاه کرد.

فرخنده افزود: نظام سلطه رو به زوال است اما ذهن جوان به قدری مورد هجمه های مختلف قرار گرفته است که باید با استدلال عقلی و ارائه آمار و ارقام صحیح و البته با مبنای اخلاقی و دینی حل شود. ” “

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی خراسان جنوبی انحطاط نظام السلطنه را مهم ترین فرصت انقلاب می داند و می افزاید: باید برای تقویت حرکتی که نیروی انسانی برای انقلاب فراهم کند تلاش و مطالبه گری شود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ شأن و منزلت خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: برجسته سازی لحظات مثبت، ظرفیت ها و فرصت های استان باید در اولویت رسانه ها باشد.

فرخنده با اشاره به اصحاب رسانه با بیان اینکه نقد باید منصفانه و بر اساس وظیفه باشد، اظهار کرد: البته نقد باید اخلاقی باشد و لحظات مثبت و منفی را همزمان ببیند، زیرا گاهی اوقات جامعه را ناامید می کند یا از طرفی به آن انگیزه می دهد. برای رشد و موفقیت بالا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید