دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف توانمندی کشور است

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1923036

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن به دنبال برجسته کردن نقاط ضعف و دست کم گرفتن توانمندی های کشور است و رسانه ها و فضای مجازی می توانند نقشه دشمن را برای ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی خنثی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش معاونان و افسران معاونت عقیدتی سیاسی این نیرو با اشاره به نقش مهم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز بسیار مهم است. مدیریت رسانه ها و افکار عمومی به دلیل هجمه های دشمنان دشوار است و این موضوع اهمیت عقیدتی سیاسی برای نشان دادن توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال برجسته‌کردن نقاط ضعف کشور و دست کم گرفتن توانمندی‌های کشور است و رسانه‌ها و فضای مجازی می‌توانند نقشه دشمن برای اجماع‌سازی علیه جمهوری اسلامی را خنثی کنند. اکنون در عرصه های مختلف درگیر جنگ با دشمنان ایران اسلامی هستیم، جنگ دیپلماتیک، جنگ رسانه ای و جنگ اقتصادی محورهای اصلی مبارزه با ایران اسلامی است.

دریادار کاویانی با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش در توسعه سواحل مکران گفت: امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری توسعه سواحل مکران با محوریت نیروی دریایی ارتش در حال انجام است. موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید