میدان کار روحانیت در استانداری ها باید روشن شود/ دشمن با تشویق به قیام به دنبال ناامن کردن کشور است.


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905354

یکی از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری گفت: حوزه کاری روحانیون در استانداری ها باید روشن شود و از ظرفیت آنها برای تبیین و روشنگری سیاست ها و اقدامات دولت بیشتر استفاده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در دیدار با مشاوران معنوی استان های سراسر کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی باید به دولت و دولت کمک کنیم. رئیس جمهور از همه لحاظ گفت: رئیس جمهور محترم، جمهوری همواره از نقد و گفتگو استقبال کرده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با روحیه مردمی و با تمام ظرفیت در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور دارد، افزود: افتتاح پروژه های عمرانی در استان های کشور نشان از تلاش شبانه روزی دولت دارد. .

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرکت های بزرگ اقتصادی دیر نتیجه می دهد اما در زندگی و معیشت مردم تاثیر مثبت دارد.

تقوی افزود: توده مردم بسیار مهم است و در این راستا همه دستگاه ها باید به تقویت معیشت جامعه کمک کنند.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با تشویق قیام ها تلاش کرد کشور را ناامن کند اما تلاش های دشمن طبق معمول ناکام ماند.

حوزه کاری روحانیت در استانداری های سراسر کشور از دیگر محورهای مورد اشاره حجت الاسلام و المسلمین تقی در این جلسه بود که گفت: حوزه کاری روحانیت در استانداری ها باید شفاف سازی شود و آنها نیز مشخص شود. باید از ظرفیت تبیین و روشنگری سیاست ها و اقدامات دولت بیشتر استفاده کرد.

وی افزود: روحانیون محترم در استان های سراسر کشور ظرفیت خوبی برای کمک به اجرای برنامه های راهبردی و کلیدی دولت از جمله افزایش جمعیت و تحکیم خانواده دارند.

عضو شورای هماهنگی ارتباط رئیس جمهور با بخشداری و روحانیت ارتقای کار و تحکیم ارتباط دولت و جامعه را از دیگر توانمندی های روحانیت در فرمانداری ها عنوان کرد و گفت: روحانیون محترم از طریق بازدید مساجد، ائمه جمعه و هیئت های مذهبی در ارتباط است و این تعامل نزدیک با آحاد مردم است و فرصت خوبی برای تبیین سیاست ها و نزدیک شدن بیشتر مردم به برنامه های دولت است.

تقوی از مشاوران امور روحانیون استانداری ها خواست: با جامعه خواص و نخبگان استان در تعامل و درک متقابل مستمر بوده و از ظرفیت این اداره کل برای تحقق سیاست های دولت در استان ها کمک بگیرند. تا حد امکان

تکوی در پایان گفت: باید اقدامات و تلاش های دولت در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی را با اطلاعات مرتبط و دقیق تبیین کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید