به برکت انقلاب اسلامی، چتر خدماتی سپاه در سراسر کشور گسترده شده است/ آمادگی سپاه برای رفع نقاط ضعف صنعت خودرو

وی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله تولد انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران محصول مردم و متعلق به مردم است و هر جا که لازم بوده برای پاسداری از دستاوردهای مردم و مردم عمل کرده است. انقلاب ”

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به درستی ماموریت صیانت از مردم و انقلاب عزیزمان ایران را انجام دهیم، باید در نیروهای مسلح قوی می شدیم تا دیگران منافع و جغرافیای کشورمان را نخواهند. “

شریف گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای ناوگان 100 درصدی بومی است که می تواند منافع ایران اسلامی را در دریاها، اقیانوس ها و آب های آزاد کشور تامین کند.




سپاه امروز نیروی هوایی قدرتمندی دارد

وی افزود: امروز سپاه دارای نیروی هوایی قدرتمندی است که با موشک های راهبردی و پهپادهای دوربرد قادر است از منافع مردم عزیز ایران در داخل و دوردست حفاظت کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با نیروی زمینی چابک و مقتدر از مرزهای کشور دفاع می کند.

شریف افزود: تشکیلات بسیجیان مظلوم از برکات انقلاب اسلامی و یادگار امام خمینی رحمه الله است و بیش از 20 میلیون بسیجی آموزش دیده قادر به دفاع از کوچه پس کوچه های ایران اسلامی هستند. “

وی گفت: در صورت نیاز نیروهای بسیج در تمامی عرصه های خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در کشور حضور خواهند داشت و این پتانسیلی است که در اختیار سپاه قرار گرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی سپاه با استفاده از نیروهای داخلی کشور در حوزه فنی و مهندسی قادر است جای خالی پیمانکاران بزرگ خارجی را پر کند و مشکلات اساسی را از مردم دور کند.

خودکفایی بنزین یکی از دستاوردهای مهم سپاه است


شریف ادامه داد: خودکفایی بنزین با احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس نمونه ای از دستاوردهای قرارگاه سازندگی سپاه است. برای تحویل.

وی تاکید کرد: در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام اقلام مورد نیاز خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ملت ایران فراهم کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی نیز از نظر حریم امنیتی و جغرافیایی و حدود اندیشه های کشور تحت رصد سپاه است و کنترل خوبی بر سرویس های خارجی و کسانی که قصد آسیب رساندن به منافع ملی را دارند، انجام داده است.

شریف افزود: سپاه محصول حمایت و اعتماد مردم و ائمه انقلاب اسلامی است و دارای سه سرمایه اصلی یعنی فرهنگ اصیل دینی، نعمت رهبری و حمایت مردم است.

وی گفت: سپاه همه کسانی که در این سرزمین زندگی می کنند را صاحبان اصلی آن می داند و به مردم ایران فارغ از جغرافیا، مذهب و قومیت خدمت می کند.

فناوری سپاه قادر است نقاط ضعف صنعت خودروسازی کشور را برطرف کند


شریف بیان کرد: سپاه در 40 سال گذشته نشان داده که قربانی امت اسلامی و مردم عزیز ایران بوده و آنچه باعث افتخار سپاه بعد از فرهنگ دینی اهل بیت(ع)، حمایت و اطاعت خالصانه شده است. به مردم به رهبر معظم انقلاب است.

سخنگوی سپاه با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت خودرو گفت: سپاه عموماً چنین مأموریت و مسئولیتی در این زمینه ندارد.

شریف تصریح کرد: سپاه به اقصی نقاط کشور کمک می کند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند و بدون شک فناوری موجود در اختیار نیروهای مسلح به ویژه سپاه می تواند به صنعت خودروسازی کشور کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه مصمم هستند در صورت اعلام نیاز مدیران کشور با تمام توان به کمک مدیران کشوری بپردازند اما چنین برنامه ای نداریم که بگوییم سپاه مسئولیت صنعت خودروسازی کشور را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید