چتر گفتمان انقلاب اسلامی در یزد با «رفیق مبارکمان» گسترده تر می شود.

زمان: 19:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800758

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دومین جشنواره «یار شادمان» خبر داد و گفت: دومین جشنواره «یار شادمان» همزمان با شهادت امام هادی (ع) برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن حرازی زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: برنامه ها و به طور موثر چتر گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش داده و جوانان مؤمن، آگاه، با انگیزه و توانمند را پرورش می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: سال گذشته اولین جشنواره رفیق شادمان به خدمات بی نظیر سردار دلا شهید حاج حاجسم سلیمانی در قالب دو جشنواره ملی فرهنگی و هنری برای تولید آثار فرهنگی اختصاص داشت. و محصولات هنرمندان جوان «تبیین مبانی فکری و آشنایی با سیره حاج کاسم در ارتباط با اهداف جمعیت و نهضت ملی دیگر» چلچراغ «به قصد قسم خوردن حداقل به 40 کار خیر و عمومی». خدمت جوانان و مخاطبین این طرح به نمایندگی از این شهید عزیز انجام شد.

وی افزود: سال گذشته بیش از 4200 اثر ارسالی از اعضای جوان یزدی به عنوان آثار خوب در پویش چلچراغ ثبت شد و 1500 نفر از استان یزد در جشنواره فرهنگی سردار دلها (دوست خوش شانس ما) شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امسال با تلاش اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده شبکه مجریان تخصصی ماه نگار دومین رویداد با کیفیت بسیار بالاتر برای معرفی بیشتر افراد جامعه به ویژه نسل جوان برگزار شد. زندگی و رفتار اخلاقی و انجام آموزش سردار دلا با شعار محوری بسیج نیروی انسانیت برای کرامت انسانی در سطح ملی و بین المللی جامعه.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در شانزدهم بهمن ماه سال 1400 همزمان با شهادت امام هادی (ع) آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری رفیق مبارکمان برگزار می شود. چهاردهم هورداد سال 1401 مصادف با رحلت امام خمینی (ره) بود و آخرین مهلت شرکت در لوستر پویش و مراسم ختم در 3 تیر 1401 مصادف با میلاد امام هادی (ع) بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید