بازدارندگی ایران حاصل تدبیر امام و اندیشه فرمانده کل قوا است.


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843321

وزارت دفاع و نیروهای مسلح اعلام کرد: بازدارندگی ایران حاصل بصیرت امام راحل و اندیشه های فرمانده معظم کل قوا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و نیروهای مسلح به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

امام بنیانگذار یک مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی است. (مقام معظم رهبری)

امام خمینی (ره) برای احیای تمدن اسلامی و استقرار نظام دینی، حرکت انقلابی خود را علیه رژیم فاسد ستم شاهی و با اتکال به قدرت خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار و بهره گیری از معارف عمیق اسلام و اسلام آغاز کرد. قرآن کریم و حمایت ملت بصیر، غیور، انقلابی و سرافراز ایران توانست ارکان سلطنت را پیچیده کند و به سلطه رژیم های استکباری بر این کشور بزرگ پایان دهد.

اجرای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی با هدایت نبوی و بصیرت و رهنمودهای امام خمینی (ره) آغاز شد و در این سفر شکوهمند الهی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب توسعه و تنظیم نمونه ای برای سایر کشورها برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی است. از این رو، همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی، یاد امام خمینی (ره) را گرامی می داریم که ندای اسلام و نهضت بیداری ملت ها پس از آرمان ها و دستاوردهای نهادینه شده جمهوری اسلامی در برترین سرزمین ها و سرزمین ها به گوش می رسد. آزادی خواهان جهان روزافزون پیروی از مکتب ائمه انقلاب، قیام و مقاومت در برابر ستمگران جهان بهترین راه برون رفت از سلطه استعمار و استثمار شمرده می شود.

شخصیت و بصیرت تاریخی، استکباری و غیرقابل کنترل امام راحل، تدابیر هوشمندانه و دیرپای فرماندهی معظم کل قوا، بازدارندگی آرامش بخشی را در عرصه دفاعی و نظامی ایجاد کرده است به گونه ای که تهدیدات میهن عزیز را خنثی می کند و امنیت مثال زدنی دارد. .

اگرچه امروز ملت ایران با تهاجم ترکیبی بی سابقه دشمنان مواجه است، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیز انقلاب، قیام خونین 15 خرداد، شهدای جنگ، شهدا دفاع از حرم، شهدای امنیت و سلامت فرهنگ عاشورایی و مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) و نشانه پیوند معنوی مردم با آرمان های ولایت و فداکاری در راه حفظ اسلام و نابودی است. سلطه مستکبران می تواند قله های پیروزی را برای رسیدن به آرمان های اسلامی فتح کند.

پشتیبانی وزارت دفاع و نیروهای مسلح ضمن بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا به یاد امام راحل و شهدای عزیز برای نظام اسلامی و ملت سلحشور ایران زیر نظر حضرت ولی عصر (عج) با رهبری هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا و رهبر محترم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ) مشکل دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید