عظمت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است/ جهاد تبیین و روشنگری نظم عمومی است


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807882

حجت الاسلام مشرف گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته و عظمت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است و اینکه از پیشرفت خشمگین هستند نشان از همت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، حجت الاسلام محسن مشرف امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با گرامیداشت 22 بخمن اظهار داشت: این ملت در طول این چهار دهه در برابر فشار دشمنان حماسه ها و معجزات بزرگی آفریدند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در این جنگ تبلیغاتی تحرکات رسانه ای ما علیه دشمن ناچیز است و واقعاً در این زمینه ها کار کمی داریم، افزود: دشمن با همه ابزار وارد جنگ شده و باید با تمام توان وارد جنگ شد. شاید ما می رویم

وی با تاکید بر اینکه یکی از ضروری ترین کارها بیان دستاوردها و اثبات کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: اکنون زمان حوزه های علمیه، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، فعالان رسانه ای، جوانان، مسئولان و آحاد مردم است. از ملت انقلابی برای تبیین فرمانده معظم کل قوا جهاد اعلام کنند.

حجت‌الاسلام مشرفی با تأکید بر اینکه جهاد با امپراتوری رسانه‌ای دشمنان قسم خورده، یک واجب فوری و اعلام جهاد عمومی از سوی مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: برای هرکسی که منبر و مسئولیت دارد در درجه دوم تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان بشریت از دست ملت غیور ایران ناراحت شده اند، دستور دادند و دست به هجمه ترکیبی زدند و دیکتاتوری رسانه ای را به دیگر دیکتاتوری های خود اضافه کردند.

وی ادامه داد: دشمنان می توانند با تبلیغات عظیم رسانه ها و حقایق تحریف شده چهره انقلاب و امام و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را تا حد امکان پنهان کنند اما اگر ضعف وجود داشته باشد صد برابر می شود.

حجت الاسلام مشرف به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی را به کشورهای جهان صادر می کند و روح دشمن را می شمارد.

به گفته وی یکی از دستاوردهای مهم سیاسی انقلاب رفع خفقان و مفاسد سیاسی و اخلاقی و برقراری مردم سالاری دینی بود. در آن زمان سیاست خارجی بر اساس منافع بیگانگان تنظیم می شد، اما امروز با منافع ملی تنظیم می شود.

امام جمعه موقت بیرجند به وضعیت نامناسب اقتصادی و کمبود امکانات در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: در آن زمان تنها پنج درصد مواد غذایی در کشور تولید می شد اما امروز 90 درصد نیاز غذایی مردم تولید و حتی صادر می شود.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های پزشکی و فرهنگی، نظامی، علمی، گفت: هنر رژیم پهلوی این بود که کشور را از دست بدهد و ملت را سرکوب و شکنجه کند، اما امروز ما نیروی نظامی می دهیم. . و خدمات مشاوره ای برای کشورهای منطقه.

وی با تاکید بر اینکه عظمت ملت ایران دشمن را به زانو درآورده است، افزود: امروز دشمنان به طرق مختلف در کارزار شکست در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام شکست می کنند و با هوشیاری تمام تلاش خود را می کنند. ما همیشه استکبار و صهیونیسم و ​​استکبار ایران را زیر پا می گذاریم و پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن می سپاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید