نیاز به تبیین و روشنگری / دشمن نمی تواند به وحدت ملت ایران لطمه بزند


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838655

گودرزی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح اقتصادی نیاز به تبیین و روشنگری است، گفت: دشمن نمی تواند به وحدت ملت ایران لطمه ای وارد کند و توطئه های آنان خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در سال های اخیر مشکلات اقتصادی زیادی وجود داشته اما هیچ اقدامی برای درمان جراحی آن صورت نگرفته است و امروز دولت سیزدهم مردم برای این مهم تلاش کرده است. “

وی افزود: اجرای طرح اقتصادی باعث می شود یارانه ها مستقیماً به دست مصرف کننده واقعی برسد و یارانه ها و کالاهایی که با یارانه ارائه می شود به صورت قاچاق از کشور خارج نمی شود و دست مفسدان اقتصادی و دلالان از این پرونده خارج می شود. “به اختصار باشد.

نماینده مردم بورژوا در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه بیش از 300 هزار میلیارد تن یارانه واردات کالاهای اساسی از جیب مردم پرداخت می شد که بخش قابل توجهی از این پول به جیب دلالان می رود و یا به صورت قاچاق خارج می شد. و اجرای این طرح اقتصادی ممکن است به قاچاق کالا در این حوزه پایان دهد.

گودرزی گفت: در حالی که کالاهای مشمول ارز ترجیحی باید با قیمت مناسب تری به دست مردم برسد، در این سال ها بخشی از این کالا با قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان می رسد.

وی با اشاره به سیاه نمایی دشمن در اجرای این طرح گفت: دشمنان با اجرای این طرح، حمله و باج خواهی را برنامه ریزی کردند، اما باید توجه داشت که رمز اصلی پیروزی وحدت و همبستگی است و ملت ایران. هرگز اجازه این وحدت را نخواهد داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بصیرت افزایی گفت: تبیین و روشنگری در این زمینه بسیار ضروری است و باید منافع این طرح به اشتراک گذاشته شود.

گودرزی با اشاره به اینکه ملت ایران در آن سال ها با هوشیاری، هوشیاری و استقامت به اقتدار و سربلندی دست یافته است، گفت: یقیناً با اتکال به خدا، کار و روحیه جهادی و با کمک به دولت سیزدهم می توانیم شاهدان را پشت سر بگذاریم. و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید