وزیر ارشاد درباره احتمال اکران دو فیلم نوید محمدزاده: توقیف بازیگر نباید به اکران یک فیلم لطمه بزند.

وزیر ارشاد درباره احتمال اکران دو فیلم نوید محمدزاده: توقیف بازیگر نباید به اکران یک فیلم لطمه بزند.

روز جدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در گروه خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا با وجود توقیف کار نوید دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می شود. محمدزاده. وی تصریح کرد: تلاش ما این بود که ممنوعیت های احتمالی بازیگران آسیبی به اکران و اکران یک فیلم وارد نکند، لذا این توصیه را به همکاران سینمایی خود داشته و خواهم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش ما این است که حذف احتمالی هنرمندان به نمایشی که ساخته می شود لطمه ای وارد نکند.

محمدمهدی اسماعیلی چهارشنبه – 28 مرداد – در حاشیه جلسه هیات دولت در گروه خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا با وجود توقیف کار نوید محمدزاده دو فیلم مرتبط با این بازیگر اکران می شود؟ وی تصریح کرد: تلاش ما این بود که ممنوعیت های احتمالی بازیگران آسیبی به اکران و اکران یک فیلم وارد نکند، لذا این توصیه را به همکاران سینمایی خود داشته و خواهم داشت.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: از آنجایی که اکران فیلم متعلق به تهیه کننده و گروه فیلمبرداری متعلق به سینماگران است، بنابراین نظر کلی ما این است که استثناهای احتمالی هنرمندان این کار را انجام دهند. بر ماهیت مجموعه ایجاد شده تأثیر نمی گذارد.

وی بیان کرد: متعهد می شوم در صورت محرومیت احتمالی هنرمندان آسیبی به مجموعه های نمایشگاهی وارد نکنم و همچنین به دوستان سینمایی خود تذکر داده و توصیه های لازم را در این زمینه خواهم داد.

دیدگاهتان را بنویسید