مشکل جدید بوسیدن نوید محمدزاده و فرشتک حسینی / عکس

مشکل جدید بوسیدن نوید محمدزاده و فرشتک حسینی / عکس

خبر ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشتک حسینی پس از توقیف فیلم برادران لیلا منتشر شد. سازمان سینمایی اعلام کرد اکران فیلم «برادران لیلا» به دلیل تخلف و تخلف از ضوابط توسط تهیه کننده و کارگردان پخش نمی شود.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار هستند؟
برادران لیلا با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و … جایزه فایفر جشنواره فیلم کن را دریافت کردند.
اما یزدان عشیری، معاون روابط عمومی سینما بعداً این خبر را تکذیب کرد و گفت: محرومیت القاری از نوید محمدزاده و همسرش موضوع دیگری است. رفتار محمدزاده غیرقانونی نبود، اما عصبانی شدن عده ای خلاف عرف بود. این جنبش مجازات می خواهد نه مجازات.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال ممنوعیت فعالیت نوید محمدزاده و فرشه حسینی در حاشیه جشنواره کن به دلیل رفتارهایشان چقدر است، گفت: در این میان به مردم توصیه می کنم به گمانه زنی ها توجه نکنند و موضوع را دامن بزنند. بیهوده سینمای ما در حال حاضر مشکلات عدیده ای دارد و با چالش هایی مواجه است که توصیه می کنم با آرامش و خویشتن داری با آن برخورد کنیم تا بیش از پیش به آرامش سینما کمک کنیم. تحریک اخبار جعلی خوب نیست و تاثیر مثبتی در جامعه ندارد. «این حرکت موضوع می تواند فضایی ایجاد کند که ارزیابی دقیقی از رفتار سلبریتی های کشورمان در خارج از کشور وجود نداشته باشد.
مشکل جدید بوسیدن نوید محمدزاده و فرشتک حسینی برای نمایش!
اما چندی پیش اعلام شد که اجرای نمایش «شب شک» به تهیه کنندگی نوید محمدزاده پس از اولین اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد متوقف شده است.

سایت فروش بلیت نمایش شب تردید تمامی موارد تبلیغاتی و اطلاعات این نمایش به تهیه کنندگی نوید محمدزاده و کارگردانی امیرحسین بریمانی را حذف کرده است.

«شب تردید» تندیس بازیگر اصلی و تندیس مدیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی تاکنون به اخبار ممنوع التصویر القاری پاسخی نداده اند و دستگیری برادران لیلا و نمایش شب شق نیز به باکس اضافه شده است. باید منتظر ماند و دید این داستان به کجا ختم می شود!

پاسخ نوید محمدزاده به بوسه فرش قرمز
پیش از این نوید محمدزاده درباره دلیل کارش گفته بود: زنمه می خواستم او را ببوسم. واکنش ها بسیار مثبت بود. در عین حال ما باید در این دنیا به عشق احترام بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید