جایگاه ولی فقیه منادی اصلی وحدت در عصر حاضر/ عدم تجاوز دشمنان به ایران اسلامی به دلیل وجود وحدت بین آحاد ملت ایران است.


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902296

احمد ناینو گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منادی وحدت شیعه و سنی بود و مقام معظم رهبری نیز منادی اصلی وحدت در این عصر و زمان هستند و به خاطر همین وحدت است که ما در عصر کنونی شاهد پیروزی های متعددی بوده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد نجنو در گفتگو با راه آرمان; پیامبر اکرم (ص) ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت فرمودند: این هفته در جهان اسلام نمادی است که همه مسلمانان جهان فارغ از سلیقه خود باید حول یک محور مشترک در برابر دشمنان خود متحد شوند.

امام جمعه شهرستان کلاگج ادامه داد: بر هیچکس پوشیده نیست که دین مقدس اسلام دارای دشمنان سرسخت بوده و تقابل حق و باطل در همه اعصار وجود داشته و در هر عصری پیروزی در جبهه حق بوده است. .

وی بیان کرد: یکی از مسائلی که ما را در مقابل دشمنان پیروز می کند، حفظ روحیه وحدت و همدلی است. زیرا دشمنان ما پیگیرانه در صدد تعرض به اصل اسلام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نجنو تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم وحدت مسلمانان را مقرر داشته است. بنابراین خداوند منادی وحدت است. همچنین پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) همواره مردم و همه مسلمانان را به وحدت دعوت کرده اند و علمای بزرگ شیعه و سنی نیز منادی وحدت بوده اند.

امام جمعه شهرستان کلاغنج گفت: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منادی وحدت شیعه و سنی بود و مقام معظم رهبری نیز در این عصر و زمان منادی اصلی وحدت هستند و این به خاطر است. این وحدتی که در عصر کنونی ما شاهد بسیاری از آنها هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دلیل روحیه وحدتی که در بین ملت ما وجود دارد نمی تواند در کشور ما نفوذ کند و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند و همواره توصیه به برگزاری جلسات و همایش های وحدت دارند، این نماد روشن و فرخنده وحدت بین مسلمانان است. که با این فعالیت ها بتوانیم نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نجنو گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای بازنگری اهداف دشمن و مرور همدلی های شیعه و سنی و افتخاراتی است که مسلمانان به دست آورده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید