یک میلیون بسته معیشتی در هفته وحدت بین نیازمندان توزیع می شود/ دشمنان وحدت و یکپارچگی ملت ایران را هدف قرار می دهند


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902823

رئیس سازمان بسیج کشور از توزیع یک میلیون بسته غذایی بین نیازمندان بسیجی در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سلیمانی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق حضرت خاتمی (صلوات الله علیه به بحث کربلا و لشکر 25 پرداختند و فرمودند: در آغاز جنگ تحمیلی و ندای امام راحل برای حضور مردان در جبهه‌های دفاعی، حوزه پدافند عموماً استانی و شهری و درگیری‌ها بود. سازمان سپاه پاسداران تیپ و لشکر نداشت و مثلاً بچه‌های مازندران وقتی به جبهه می‌رفتند اعزام می‌شدند و یک قسمت و یک قسمت را اسیر می‌کردند، اما بعد از برکناری بنی‌صدر از قدرت فرماندهی. ارتش، بسیج و سپاه پاسداران توانستند عملیات مشترکی به نام عملیات ثامن الائمه را سازماندهی کنند و به فرماندهی امام حصر آبادان را بشکنند و ایجاد تیپ تشکیل شد. سپاه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به تشکیل سه تیپ کربلا، عاشورا و امام حسین (علیه السلام) در مراحل قبل از عملیات در مسیر قدس اشاره کرد و گفت: تیپ کربلای معلی بود. اولین تیپ که تشکیل شد.

سردار سلیمانی ادامه داد: اگر دفاع مقدس را خلاصه کنیم چه نوع دفاع مقدسی بود باید در نامگذاری تیپ ها دقت کنیم که نمونه بارز دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با پیشکسوتان جهاد شهادت دادند که باید کاری کنید که جوانان به ویژه دانش آموزان، پاسداشت مقدس را همانطور که شما پیشکسوتان بشناسند. دانستن

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه حقایق و مفاد دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان بیان شود، افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس واقعا ملتی مظلوم اما سربلند، شجاع، شجاع و عاشوری بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود به نهضت یاری امینانه مردم در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در دوران کرونا که دوران رنج و سختی همه ملت ها به ویژه ملت بود. ملت ایران اسلامی به ویژه مردم مازندران یکپارچه هستند و به عنوان یک امت اسلامی در میهن حرکتی را آغاز کردند که در مبارزه با کرونا، طرح لیوت شکل می گیرد. ژنرال کشیش شهید سلیمانی در قالب کمک به پرسنل پزشکی و همچنین نهضت مددکاری مذهبی.

سردار سلیمانی نهضت یاری دینی را یک حرکت نرم افزاری در نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم مازندران در نهضت یاری دینی خوش درخشیدند به طوری که حدود 10 درصد از کمک های مذهبی کشور تهیه، جمع آوری و بین نیازمندان بسیجی توزیع شد. و مردم خادم در بسیج مازندران.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین از توزیع 25 میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام کرونا خبر داد و گفت: 20 میلیون بسته سلامت، 750 جهیزیه و صدها هزار نوع کمک از جمله لباس های اهدایی و لوازم التحریر از سوی بسیج به نیازمندان اهدا شد.

سردار سلیمانی در بخشی دیگر از سخنان خود مازندران را پیشرو و الگو در پیاده سازی نرم افزارهای سیستمی معرفی کرد و ادامه داد: اگر خدا بخواهد با پیاده سازی سایر نرم افزارهای سیستمی، استان مازندران در گام دوم انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت. که مهمترین آن دموکراسی اسلامی است که می تواند در اعتلای جامعه اسلامی و تشکیل جامعه مهدوی و تحقق دولت اسلامی که هدف رهبر معظم انقلاب است، نقش مؤثر و پیشگامانه ایفا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه از توزیع یک میلیون بسته غذایی بین نیازمندان در هفته وحدت خبر داد و گفت: نهضت ملی مددکاری دینی در کشور در هفته وحدت آغاز می شود و بسته های غذایی نیز در هفته وحدت آغاز می شود. با رعایت کرامت بین نیازمندان توزیع می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نهضت وفاداری روحیه اخوت، برادری و همدلی را در کشور تقویت کرده است، اظهار داشت: نهضت وفاداری در کشور زبانزد شده است و این حرکت در هیچ جای دنیا وجود ندارد زیرا غربی ها به رسمیت نمی شناسند. جنبش کمک وفادار گفتند که چنین نیروهای داوطلبی برای کمک به مردم در مقابله با کرونا ندارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اظهارات اساتید کشور مبنی بر اینکه نظام اسلامی در سه مرحله نظام اسلامی در اوج وحدت بوده است، گفت: اتحاد ملت ایران در پیروزی یک انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در دوران مبارزه با کرونا بی نظیر بود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران با همدلی واقعی به نیازمندان کمک می کند افزود: دشمنان از پیشرفت های فوق العاده ملت ایران ناراحت هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمنان با تمام ابزارهای جاسوسی جهانی، رسانه ای و گسترده خود وحدت و یکپارچگی ملت ایران را هدف قرار داده اند، گفت: 17 دستگاه جاسوسی از ساختار حکومتی حمایت می کنند. شیطان بزرگ آمریکا.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای برهم زدن وحدت و انسجام ملت ایران به کار گرفته اند، تصریح کرد: نظام حاکم با کمک های دینی که مظهر اسلام است احساس خطر می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از وجود 50 میلیون گرسنه در آمریکا به نقل از رسانه های آمریکایی خبر داد و خاطرنشان کرد: پایگاه های اطلاع رسانی و سازمان های مردم نهاد در آمریکا از وجود میلیون ها کارتن خواب در این کشور خبر می دهند.

به گفته سردار سلیمانی، آمریکا حتی در گفتمان فروپاشیده است و دنیای غرب نیز در گفتمان فروپاشیده است و دیگر نمی تواند برای بشریت مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید