توزیع 7000 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد / اجرای 250 برنامه در هفته بسیج


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911304

برومند زاده از اجرای 250 برنامه در هفته بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، سعید برومند زاده چهارشنبه 4 آبان 1401 در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج بن بست شکن است، افزود: بسیج در خدمت ملت ایران است. شعار هفته بسیج امسال

وی گفت: به مناسبت هفته بسیج سمینارها و دوره های آموزشی زیادی برای توانمندسازی اقشار مختلف برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ارائه خدمات در هفته بسیج در این استان خاطرنشان کرد: 7 هزار بسته معیشتی در این هفته بین نیازمندان استان توزیع می شود.

برومان زاده با اشاره به اینکه آبرسانی به 184 روستا در دستور کار عملیات عمرانی بسیج استان قرار دارد، تصریح کرد: در هفته بسیج امسال آبرسانی 20 روستا افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 2500 پنل خورشیدی در اختیار متقاضیان تولید برق قرار می دهیم و برق تولیدی خریداری می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوهای جهادی در هفته بسیج امسال در مناطق کم برخوردار و محروم در حوزه های سازندگی و سلامت برگزار می شود.

برومند زاده برپایی میز خدمت، برگزاری یادواره شهدا در نواحی، پایگاه ها و شهرستان ها و ادارات، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی اعم از پیاده روی و کوه نوردی، نشست های تخصصی و سرودهای دیدار. وی از دیگر برنامه های هفتگی بسیج در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.

وی با اشاره به جنگ و برنامه ریزی ترکیبی حساب شده دشمن، تاکید کرد: بیش از 60 درصد اخبار حوادث اخیر کشور از رسانه های فارسی زبان بیگانه دارای مبنای کذب بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کوگیلویه و بویار احمد گفت: بخشی از جامعه ماه ما جوانان هستند و در این جنگ ناخواسته مورد حمله دشمن قرار گرفتند.

برومان زاده تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات باید در این امور ورود کنند و حیله گری و حیله دشمن را در مقابله با این جنگ ترکیبی خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید