دشمنان در برابر عظمت ملت زانو می زنند / ما به دنبال تحقق ربع اسلامی هستیم

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791756

حیدر بابا احمدی گفت: نیروهای ما در خلیج فارس یک پهپاد آمریکایی دارند که دست نیافتنی است. در برابر عظمت ملت زانو زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سردار حیدر بابا احمدی صبح امروز در همایش راه مبارک رامسر فرماندهان و فرمانداران بسیج رامسر در اردوگاه شهدای هفت تیر با بیان اینکه تقابل جبهه حق علیه باطل اسلام با کفر همیشگی است، گفت: دشمن در حال تغییر تاکتیک است و باید جبران کند. بیایید دقیقا برعکس آن را دریافت کنیم.

وی افزود: جنگ هشت ساله جنگ بود و استکبار جهانی پشت صدام بعث است.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: آشوب های دشمن آغاز شده و جنگ نرم همه جانبه در ابعاد مختلف، ابعاد مبارزه با دشمن است.

بابا احمدی گفت: آمریکای شیطان صفت 290 مسافر ما را بر فراز خلیج فارس رها می کند و به جای عذرخواهی به فرمانده این میدان افتخار می کنند.

وی گفت: نیروهای ما در خلیج فارس پهپاد آمریکایی هستند که دست نیافتنی است. در برابر عظمت ملت زانو زدند.

معاون امور مساجد و محلات بسیج مستضعفین کشور افزود: لعنت به ترامپ از جمهوری اسلامی برای سرنگونی پهپاد پیشرفته تشکر می کند که این یعنی تقویت میدان سختی که دشمنان را می ترساند.

بابا احمدی یادآور شد: تقویت یعنی زمانی که ما واکسینه نشده باشیم و دانشمندان ما برای دور زدن تحریم های داخلی واکسن تولید کنند.

وی گفت: نیروهای ما در جنگ اطلاعاتی با تغییر تاکتیک و چهره هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی را ساقط می کنند.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان مستضعفین گفت: دشمن از 12 بهمن 57 با اسلام برخورد کرده و در عرصه های مختلف شکست را پذیرفته است.

بابا احمدی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی شرایط مذاکره را تعیین می کند و باید شرایط ما را بپذیرند.

وی افزود: مذاکرات به شدت آسیب دید و در یک مقطعی مذاکرات کامل از کانال دشمن برای شورش نرم شد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تقویت ما حاصل رشادت های مردمی همیشه سر صحنه است، گفت: 230 هزار شهید نشان از مقاومت ملت ایران است. تبدیل شده است.

سردار بابااحمدی با اشاره به اینکه آنچه در جریان مذاکرات رخ داد، کشورهای عربی رژیم صهیونیستی را به عنوان گفت وگوی ساختگی با دشمن شناختند، گفت: دشمن خانه به خانه جنگ نرم تمام عیار طراحی کرده و در فضای مجازی تبلیغ می شود. او می‌جنگد و آرایش نرم در برابر جنگ نرم را باید بسیج کرد.

وی بیان کرد: فرماندهان قرارگاه فرمانده نظامی و نظام اسلامی محله هستند و پیشوای آن امام جماعت است و در صورت ابهام راه برای نفوذ به دشمن هموار می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاونت مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه به دنبال تحقق محله اسلامی هستیم، گفت: حوزه ها و پایگاه های خواهران باید در ملک برادران و برادران باشد. گام دوم انقلاب».

بابا احمدی گفت: همه مردم ایران بسیجی هستند و پایگاه بسیج باید برابر باشد.

وی گفت: دشمن در میان ولیعهد تحریم ها را تشدید کرده بود، اما سپاه و خیرین با کمک مؤمنان نیازمند پای کار آمده بودند و برای تشویق مردم آمده بودند.

وی گفت: اسلام بدون روحانیت در حال تبدیل شدن به اسلام آمریکایی است. بودن.

بابا احمدی گفت: تقویت سنگرها و مناطق مقاومت با افزایش کمک های بلاعوض برای ربع اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: 112 مسجد در شهرستان رامسر احیا شده و باید روحانیت را بوسید و با عزت و احترام به مسجد برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید