اجرای 20 برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی / اجرای عدالت هنری از برنامه های استان سمنان


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820677

رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه بیش از 20 عنوان برنامه اجرا می شود، گفت: این برنامه ها در سال 1401 توسط مرکز هنرهای نمایشی در قالب طرح های مختلف برگزار می شود و این فعالیت ها انجام خواهد شد. در سراسر استان سمنان «لازم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، محمد عسگرزاده رئیس حوزه هنری استان سمنان صبح امروز در نشست خبری در مجتمع فرهنگی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: تنها با پاسداشت مقدس ختم نمی شود و نخواهد بود.

عسگرزاده با بیان اینکه در همه بخش‌ها افزایش و اقدامات مناسب صورت می‌گیرد، تصریح کرد: برنامه هنری در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند و به دنبال جذب و افزایش توان هنری مؤثر است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان از افتتاح 4 عنوان کتاب در استان سمنان خبر داد و گفت: این 4 کتاب با محوریت شعر و هنر این کتاب ها نوشته شده است.

وی با بیان اینکه هنرمند استان در روزهای آینده معرفی می شود، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و بررسی های دقیق در بین هنرمندان استان سمنان، باید هنرمندی به عنوان چهره شاخص هنرمندان استان سمنان معرفی شود.

عسگرزاده با اشاره به دوره های تاریخ شفاهی خاطرنشان کرد: دوره های تاریخ شفاهی شاهرود به صورت کارگاهی و محصول محور بوده و پس از اتمام با افراد قرارداد منعقد می شود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه بیش از 20 عنوان برنامه اجرا می شود، گفت: این برنامه ها در قالب طرح های متنوعی در سال 1401 از حوزه هنرهای نمایشی حوزه هنری اجرا می شود و این فعالیت ها به صورت مستمر انجام می شود. استان سمنان از هنرمندان حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری عدالت هنری را در استان برقرار خواهد کرد، افزود: با توجه به وجود بیش از 30 هزار مهاجر افغان در استان، حوزه هنری در نظر دارد با رعایت عدالت هنری و اعطای نرخ ویژه به این شهروندان افغانستانی. توزیع کردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید