حوزه هنری لرستان حوزه هنری و ادبی انقلاب اسلامی است

ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779158

دادمان گفت: حوزه هنری لرستان پرچمدار و پیشرو در هنر و ادبیات انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، محمدمهدی دادمان ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: لرستان سرزمین تربیت رهبران و پیشکسوتان، آیت الله بروجردی به عنوان یک رهبر دینی، شهید بروجردی به عنوان فرماندهی باهوش و شجاع است. مهرداد اوستا که سردمدار سلسله شاعران بود و بسیاری از شاگردان بزرگ او را مایه مباهات می دانند.

وی افزود: هدف ما در عرصه هنری انقلاب باید ادامه همان روش استاد اوستا، تشکیل محافل ادبی و هنری باشد که با دفاع از این محافل شاهد تحقق آن باشیم.

رئیس مرکز هنرهای انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلابی یک ایمان است و ادامه دهنده روحیه انقلاب اسلامی است که همان عدالت، توحید و مبارزه در راه حق است که مهمترین ویژگی هنر انقلاب اسلامی».

دادمان گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی پایه و اساس حزب الهی است و همه ما در این مسیر حرکت می کنیم. البته حوزه هنری انقلاب را باید پرچمدار و پیشرو در عرصه ادبیات پایدار و تاریخ شفاهی دانست.

وی گفت: در این حوزه هنری از سوی رهبری به ما تکلیف شده است، حوزه هنری تاکنون منشأ برکت بوده است و امیدواریم چند قدم به جلو برداریم و شاهد اقدامات ارزشمند دیگری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید