آغاز ثبت نام کارگاه های هنری و ادبی شخصی و اینترنتی در بهار در مراکز مرکز آذربایجان شرقی


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823198

خبر خوش برای کودکان و نوجوانان علاقمند به فعالیت های هنری، ادبی و فرهنگی؛

ثبت نام کودکان و نوجوانان علاقه مند به کارگاه های تخصصی هنری و ادبی ویژه فصل بهار در مراکز منطقه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا علی بینش، افزایش عناوین و موضوعات سمینارهای تخصصی که به صورت حضوری در بهار برگزار می شود، اعلام شد.

مدیرکل مرکز منطقه با اشاره به کاهش بیماری عروق کرونر بر آغاز آموزش حضوری تاکید کرد: سمینارهای متفاوتی از این سمینارها اضافه شده است.

وی در عین حال تصریح کرد: برای علاقه مندان به فعالیت و حضور در کارگاه های تخصصی هنر و ادبیات آنلاین، کارگاه های مجازی و آنلاین در سامانه kpf.ir در نظر گرفته شده است که علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام با سامانه تماس حاصل نمایند.

بینش خاطرنشان کرد: اکثر خانواده ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا و بازگرداندن نشاط به فرزندان خود به صورت حضوری برای برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری اقدام می کنند. وی افزود: هنر و ادبیات در بهار میزبان این اقوام خواهد بود.

وی به عنوان بخشی از سمینارهای برگزار شده در فصل بهار، طراحی، خوشنویسی، موسیقی، شعر و داستان کوتاه، سمینارهای نقد ادبی، سفالگری، نجوم، انیمیشن، رباتیک، هوش مالی، ارتقای خلاقیت، فلسفه و قصه گویی کودکان را برشمرد. اتفاق می افتد.

بینش از خانواده های علاقه مند خواست تا پایان هفته اول اردیبهشت برای ثبت نام فرزندان خود در کارگاه های تخصصی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز و سایر شهرستان های استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید