اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته هنر انقلاب در کرمانشاه


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816756

افشین آزادی گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب و روز بسیج هنرمندان برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افشین آزادی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب و روز بسیج هنرمندان بیش از یکصد برنامه فرهنگی و هنری برنامه ریزی و اجرا می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: این برنامه ها توسط 14 انجمن هنرمندان شهرستان ها از 15 تا 19 فروردین 1401 در شهرستان ها اجرا می شود.

فضاسازی و آذین بندی مراکز در هفته هنر، دیدار با خانواده های هنرمندان شهید، اجرای محافل شعر در شهرستان ها، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه عکس انقلاب، نمایشگاه کاریکاتور انقلاب عفاف و حجاب، سبک زندگی و آسیب های اجتماعی. وی در مناطق فقیرنشین برگزاری مسابقات هنری را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

آزادی همچنین گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه خوشنویسی، اجرای سرود در میدان، بداهه نویسی، دیدار هنرمندان بسیجی کانون ها با ائمه جمعه شهرستان ها، تجلیل از هنرمندان فعال و انقلابی، تقدیم خیابان. تئاتر موضوع آسیب های اجتماعی از برنامه های دیگر این هفته.

وی برگزاری مراسم روز بسیج هنرمندان را از برنامه های اصلی و اصلی این نهاد در 20 فروردین ماه اعلام کرد و گفت: و همچنین برنامه های همراه مانند نمایشگاه عکس و پوستر، بداهه نویسی، خوشنویسی، چهره پردازی و اجرای سرود در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید