مسئولان هنر انقلاب از شعارها رنج می برند / فقر برنامه های فرهنگی در آغاز هفته هنر انقلاب در البرز


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820935

محمد جوادی گفت: در هفته هنر انقلابی هستیم اما در استان البرز از برنامه و مناسبت های این هفته خبری نیست و این مظلومیت این هنر را به ارمغان می آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد جوادی هنرمند البرزی در گفتگو با خبرنگار تیتریک به مناسبت هفته هنر انقلاب گفت: استان و تنها در ایام خاص مانند هفته دفاع مقدس و بسیج در این حوزه حمایت چندانی ندارند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان سینما برای جذب مخاطب بیشتر روی فیلم های سخیف تمرکز دارند و مهم ترین هدف آنها بازگشت سرمایه و سود است نه پرداخت هزینه برای محتوای فاخر.

جوادی افزود: امروز هنر انقلابی در اولویت مسئولان نیست چرا که جشنواره های این نوع هنر به صورت محدود و نادر برگزار می شود.

وی گفت: مردم تشنه آثار انقلابی باشکوهی هستند که شعاری نیستند و حقیقت را بیان می کنند، اما تولیدکنندگان ریسک پرداخت چنین آثاری را نمی پذیرند و هنرمندان مصمم برای ساخت این آثار باید سال ها منتظر بودجه دولتی باشند. .

وی با بیان اینکه کارمندان ما با هنر انقلاب آشنایی ندارند و این کار را برای هنرمند سخت می کند، گفت: ما نمی بینیم.

جوادی تاکید کرد: در هفته هنر انقلابی قرار داریم اما در استان البرز از برنامه ها و مناسبت های این هفته خبری نیست و این امر باعث مظلومیت این هنر می شود.

این کارگردان ادامه داد: بی مهری به هنر انقلابی باعث انزوای هنرمند ارزشی شده و این نشان می دهد که جنگ نرم دشمن باعث کاهش ارزش ها در جامعه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنر گویاترین زبان برای نهادینه سازی هر فرهنگی در جامعه است اما چون به اهمیت این موضوع پی نبرده ایم میلیاردها دلار برای التیام آسیب های جامعه هزینه می شود و برای پیشگیری هزینه نمی کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید