ورزشکاران البرزی از نبود بیمه رنج می برند/ ورزش بانوان نیازمند توجه ویژه مسئولان است


ساعت: 13:00
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895303

پاکروح گفت: مربیان و ورزشکاران قهرمان البرز از نبود بیمه رنج می برند و متاسفانه مسئولان به این مشکل توجهی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا پاکروح در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: امروزه ورزش در اولویت بانوان و دختران استان البرز قرار گرفته است و توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

وی ادامه داد: مربیان و ورزشکاران قهرمانان البرزی از نداشتن بیمه رنج می برند و متاسفانه مسئولان به این مشکل توجهی ندارند.

پاکرخ افزود: مربیان، داوران و قهرمانان ورزشی که سال ها در این رشته فعالیت می کنند باید بیمه شوند اما تاکنون این اقدام از سوی مسئولان مربوطه صورت نگرفته است.

این مربی ورزشی تصریح کرد: حدود 15 سال است که در رشته رزمی در البرز تمرین می کنم اما بیمه نیستم هرچند 15 سال سابقه کار و 10 مدال قهرمانی در کارنامه دارم.

وی گفت: استان البرز قهرمانان زن زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارد اما این بار را در سایه بدخواهی و تنها با شور و اشتیاق پشت سر می گذارند.

پاکروخ تصریح کرد: باید بدنه ای برای حمایت و ساماندهی بانوان ورزشکار ایجاد شود و ورزشکارانی که سال ها در این رشته فعالیت مستمر داشته اند باید به عضویت این سازمان درآیند و از حداقل حمایت ها مانند بیمه ورزشی برخوردار شوند.

این مربی ورزشی تاکید کرد: در دو سال و نیم کرونا، ورزش آسیب زیادی دید.

وی خاطرنشان کرد: گاهی حمایت های معنوی باعث خوشحالی قهرمانان ورزشی می شود اما متاسفانه مسئولان استان از این حمایت ها خودداری می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید