مردم از نبود پله برقی در ایستگاه قزوین رنج می برند + عکس

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792294

نبود پله برقی در تقاطع راه آهن قزوین عبور و مرور را برای افراد به ویژه معلولان سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; قزوین یکی از استان‌هایی است که به‌عنوان شاهراه مشترک کشور در مسیر راه‌آهن تهران – شمال غرب واقع شده است.

روزانه مسافران زیادی از ایستگاه راه آهن قزوین جابه جا می شوند اما این ایستگاه سال هاست که با مشکلی روبه رو است اما به نظر می رسد حل آن آسان باشد.

در ایستگاه قزوین پله برقی وجود ندارد و این وضعیت باعث نارضایتی مردم و مسافران در حال حرکت از این ایستگاه شده است.

3bf34407 da91 4877 92d6 5e3f664c7fc5 خبر خاکستری

نبود پله برقی در ایستگاه راه آهن قزوین زمانی به معضلی تبدیل می شود که سالمندان، معلولان یا معلولان مجبور به بالا رفتن از ده ها پله هستند.

این ایستگاه یکی از پرترددترین مراکز شهر قزوین است و روزانه صدها نفر از آن برای سفر به اقصی نقاط کشور به ویژه مشهد، تهران و … استفاده می کنند و برای رسیدن به آنجا باید از این مسیر سخت عبور کنند. قطار – تعلیم دادن.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما، در اغلب موارد افراد دارای معلولیت مجبورند با کمک خانواده خود به سایر مسافران در عبور از این مسیر صعب العبور کمک کنند که حتی می تواند منجر به بروز حوادثی هم برای شخص و هم برای افراد حامل آن شود.

f3a6d75b a95d 4c89 a1fa 8ca08da97156 خبر خاکستری

بدون شک نصب پله برقی در معبر ایستگاه راه آهن قزوین می تواند کمک شایانی به تسهیل عبور و مرور مردم کند که توجه و مراقبت ویژه متولیان امر را می طلبد.

گفتنی است پایگاه خبری صبح قزوین این معضل شهرستانی را تا رفع مشکل مسئولان پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید