درصد زیادی از قطعات داخلی پله برقی های پایتخت داخلی سازی شده است/در مترو و پل های عابر تهران نباید خرابی پله برقی داشته باشیم.


ساعت: 21:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918762

نادعلی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها تاثیری بر واردات قطعات پله برقی داشته است؟ وی بیان کرد: این مشکل صحت ندارد زیرا درصد زیادی از قطعات پله برقی داخلی سازی شده است و در این شرایط نباید در مترو و پل های عابر تهران خرابی پله برقی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادعلی یکی از اعضای شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس در خصوص مشکلات پله برقی های غیر فعال در پایتخت گفت: در خصوص رفع مشکلات پله برقی های پایتخت جلسات متعددی با حضور برگزار شد. مدیران شهری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران که متولی این کار است گزارشی در این زمینه ارائه و مقرر شد نواقص موجود در این زمینه اصلاح شود.

وی ادامه داد: پله برقی یکی از دستگاه هایی است که به ویژه در شهر تهران که جمعیت میلیونی داریم و به افراد زیادی نیاز به خدمات رسانی دارند، دائما با مشکلات زیادی مواجه هستند.

نادعلی تاکید کرد: تلاش می کنیم مشکل خرابی پله های برقی مترو و پل های عابر پیاده را به سرعت حل کنیم تا شهروندان تهرانی با این مشکل برخورد نکنند. به خصوص افراد ناتوان و سالمندانی که بالا یا پایین رفتن از پله ها برایشان مشکل است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تحریم ها بر واردات قطعات پله برقی تاثیرگذار است، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد زیرا درصد زیادی از قطعات پله برقی داخلی سازی شده و در این شرایط نباید داشته باشیم. هرگونه خرابی در پله برقی مترو و پل های عابر پیاده تهران.

دیدگاهتان را بنویسید